Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 964 ggr
Ressu
0

God morgon 25 juni 2008

God morgon allesammans!

Vaknade till solsken imorse, men nu har det redan hunnit bli mulet. Hade hoppats på solsken idag så man kunde träna lite. Men kanske det klarnar upp tills man kommer från jobbet.

Önskar alla en bra dag!

ps. Vill påminna alla om att måndadens sheltie-tråd låses idag så ni hinner ännu skicka in bilder =)

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

medde
0

God morgon.

Äntligen börjar det att se lite klart och fint ut ute nu! Nu är det snart dags för den stora utställningen. Vilket ska bli så kul att få gå och titta på. Jag och dotter ska  självklart dit och titta. Hoppas att kunna träffa någon eller några av er härfrån under denna helg. 

Jag har nu låst tråden till månadens sheltie! Lycka till alla! Denna månad är det verkligen fina bilder. Tänk så fina bilder ni har på era sheltie!!! En stor eloge till er alla för det.

Vi ses under dag/kvällen här hoppas jag.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Ronja06
0

God morgon!

Idag skall jag iväg på kvällstävling i agility! Åhhh vad jag längtar. Kommer inte göra så mycket annat än att vänta och packa idag. Hoppas alla får en fortsatt trevlig dag.

Jag skulle så gärna vilja åka till World dog show. Men tiden räcker inte riktigt till tyvärr.. Jag får vara hemma och gosa med valparna istället. Oskyldig

Mvh Emelie Förlägen

KajsaM
0

#2 Håller alla tummar och tassar för er =)

Go morgon!

Nu är jag något less på regn! De bara regnar och regnar :S Vi vill ju ha sol! Idag ska jag packa till Piteå Summer Games, vi far redan imorgon! :D Länktar!

Nu sitter jag och lyssnar på gamla låtar som jag lyssnade på när jag var liten. Så roligt när man kan alla ;) Hhihi :)

Jojsan
0

Hej hej!

Fortfarande dåligt väder här.. Som tur är ingen regn men det är mulet. Igår var jag tvungen att plocka bort 2 av Channies ungar, men det är 5 kvar så man får hålla tummarna.. :) Åter igen lär jag inte göra så mycket idag pga det tråkiga vädret.

Starfall
0

God dag!!

Idag är det en rätt fin dag här, lite sol emellanåt:) Idag har jag bland annat städat fågelburen, den blir väldigt smutsig med 6 invånare. Snart ska jag rensa trädgårdsland, tråkigt men måste göras…

#1 Vad kul, jag skulle också velat åka och titta… Men för långt:/

#2 Lycka till på agilityn! =)

#3 Hehe, jag känner igen mig i det du skriver:) Jag lyssnade faktiskt på massa låtar av smurfarna igår, och sjunger med;)

#4 Tråkigt att 2 fick plockas bort :'( Hoppas de andra klarar sig!

Ha en bra dag alla:)

Kramar//Carro

KajsaM
0

#4 Hoppas de andra klarar sig :)

#5 Hehe, jo de är mysigt :)

Jojsan
0

#5, #6 Tack, det hoppas jag med :)

medde
0

Låser denna tråd, då det är nu dag, och hänvisar till dagens tråd.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Inlägget är låst för nya kommentarer