God morgon 26 juni 2008
God morgon allesammans!
Vaknade till en solig men blåsig dag. Igår tränade vi lite sök med Ressu, gick ganska bra när han väl lugnade ner sej och börja lyssna =).
Nu närmar sej helgen (äntligen). Imorgon har jag kvällsskift så man får sova längre än till 04.45 (03.45 svensk tid).
Hoppas ni har en bra dag!
God morgon, själv vaknade jag till en mulen och blåsig dag. Nästan fem före så det skulle börja regna när jag var ute med Turbo. JObb ikväll igen och innan dess ska jag försöka hinna tvätta lite.
Ha en bra dag alla!
God morgon!
Skall nu iväg till stugan och kommer hem först på Söndag kväll. Dagen därefter skall vi hämta hem lilla Viggo som hunnit bli 9 veckor på Söndag! :) Ha det bra alla
Mvh Emelie 
Go dag
I dag är det äntligen fint väder igen! Min dag började inte alls bra. URK!!! En av mina katter spydd bredvid mig i sängen, så nu är det tvätta som gäller. Senare ska vi till min mamma som ännu ligger kvar på sjukhuset. Men hoppas hon ska få komma hem nu i början av juli!
Snart är det dags för den stora utställningen i sthlm, detta ska bli jättekul att gå och kolla på. Det ända jag har imot är den dyra entrée avgiften dom tar ut.
Jag håller på att skicka ut tilll juryn om att titta över bilderna. Kommer bli väldigt spännande denna månad, då det var så många fina bilder med. Vilka fotografer vi har här inne!!!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
#2 Glömde!! Lycka till nu Ronja06 med den lilla krabaten.
God morgon!
Regn, regn och åter regn.. När ska det bli bättre väder? Fast de har faktist lovat sol och 15 grader imorgon :)
Hade tänkt städa ur min byrålåda idag, inte kul men det måste göras.. Vi får troligtvis besök av min faster och hennes sambo och deras vovvsing (strävhårig tax) idag eller imorgon. De ska stanna några dagar, det blir kul :)
#2 Vad kul att ni ska hämta honom snart :) Ser fram emot en bildbomb…
#3 Håller tummarna för att din mamma får komma hem medde! :)
#5 Tack! Vad gulligt sagt av dig. Vart glad:-)

#3 Hoppas din mamma får komma hem snart! :)
Nu hatar jag verkligen regn.. De bara regnar och regnar, inte alls kul :´( Men idag åker ju faktist vi till Piteå Summer Games :D:D Så idag har jag bara packat och packat, sen som jag är ;) Nu ska jag in i duchen och sen umgås med dom som inte ska med, säga hejdå och sådär :)
Kommer in senare och säger hejdå, åker först 18 :)
#6 :)

Nu har jag kommit in här för att säga hejdå! Kommer hem på söndag och har förhoppningsvis vunnit cuppen ;) Hoppas alla får de bra och lycka till alla som till sthlm och till sparkling_tindra! 
Kramar /Kajsa
Nu är vi framme i stugan. (eller har rättare sagt varit det ett tag nu) Vi har haft underbart varmt och soligt väder hela dagen. Vi har varit och plockat blåbär tillsammans och fiskat. Vi hade en del fiskelycka. Vi fick 2 stora abborrar, och två gäddor på runt något kilo.
#3: Jag håller tummarna att din mamma snart kan få komma hem igen medde.
Mvh Emelie 
#10 Grattis till din fina fångst Ronja06!
Tack för att ni tänker på mig och min mamma, blir riktigt rörd av det. Tack.