God morgon, 30 juni!
Godmorgon, alla sömntutor;)
Idag är man vaken med tuppen, vaknade ovanligt tidigt för att vara jag. Brukar vakna om sisådär 10 timmar, hihi.
Skojjar bara… Ska strax sova, ville bara säga god morgon till er, som kanske vaknar tidigare än jag imorgon… *harkel* idag;)
IDAG ska jag sova några timmar. Sedan ska jag gå en rejäl långrunda med vovvarna:) Det ska bli så härligt. Ska även fota endel, fotar allt som kommer i min väg;) Jag och kameror är perfekta partners. Jag ser också fram emot att Emelie ska hämta sin lille Viggo, så man får se bilder på snyggingen:) Kan tänka mig att du är jättespänd nu, jag minns när jag skulle hämta Frankie, höll på att tugga upp hela naglarna och lite till de sista dagarna innan. Det är så underbart med valpar^^
Ha en bra dag alla!
Godnatt;)
God morgon allesammans.
Ni kan tro jag tyckte världen var blää imårse då jag steg upp lite före fem (mao lite före fyra svensk tid). Men nu börjar man snart känna sej som en hel människa efter en panna med kaffe
.
Hur har er helg varit?
Ha en bra dag allesammans =)
Morgon. Här börjar nu semestern med att ta hand om får. Ha en trevlig dag nu allesammans
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
God morgon!
Har knappt sovit en blund så mycket som jag har längtat inför Viggos hemkomst. Vi kommer att hämta honom om ca. 6 timmar. *eller rättare sagt så är vi troligen påväg hem då* Det känns som en evig väntan detta. Tur för mig att jag har en del att göra. Ska fixa det sista på min hemsida så att Viggo får en egen sida precis som Ronja och Sigge. Galleriet blir dock inte klart idag. Sedan ska jag sätta ihop valphagen och städa igenom hela huset har jag besämt. Och kolla så att vårt hus är riktigt "valpsäkert". (fast vi har ju inte ändrat så mycket på huset sedan Ronja flyttade in) Tyvärr verkar inte vädret vara på vår sida idag, grått och regn i luften känns det som. Jaja.. Regnar det får det bli lite inomhusbilder. *ler* 
Mvh Emelie 
Godmorgon
Idag ska jag baka, baka och baka lite till. Är äntligen ledig i två dagar! så skönt!

#3 Gud vad roligt för dig Ronja06! Hoppas allt blir bra. Det kan vara bra med tråkigt väder om man ska åka bil, särskilt om det är långt man ska åka.
Väntar på mååånga bilder.
Själv så ska man åka till lägenheten och pyssla mer med den, så, snart blir flytten av. Ska bli skönt att slippa pendla från hus till hus. Klockan två så ska jag rida och tar nog med Zelda. Det tycker hon är kul. Så får hon träffa sin hundkompis Athena igen. Även om hon är lite läskig.
Sen när vi ridit klart så ska Stintan få en långpromenad. Med massa lek och bus. Hon har varit så seg den senaste tiden men igår var hon riktigt glad, hoppas det håller i sig.
Och kommer vi hem innan 9 så blir det nog gräsklippning. Mamma får dammsuga. :)
HA EN BRA DAG!!
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Go eftermiddag på er!
Idag var jag riiiktigt trött efter helgens matcher! Nu ska jag bara packa upp väskorna, och bara ta de lungt här hemma. Måste vila iför imorgon då vi har våran sista match före sommaruppehållet i moskosel.
Förstår att du länktar Emelie, kom ihåg då vi hämtade våran Viggo.. oh :)
#3 Vad kul med valphämtning. =) Vad ska ni med valphagen till?
God kväll!
Idag har det varit full rulle.. Min faster och hennes sambo och deras vovve for hem idag efter att ha varit här i några dagar. Det var tråkigt i och med att de bor så långt bort och sällan kommer och hälsar på. Det kanske till och med var sista gången jag såg lilla vovven Fabbe eftersom han är 15 år och lite sjuk.. :(
Sedan när de for åkte jag och mamma in till affären och köpte majsvälling åt kaninungarna.. De 2 som är kvar har jag nu tagit in på mitt rum och handmatar eftersom Channie inte kunde ta hand om sina 7 ungar så nu är det bara 2 kvar… Hoppas de klarar sig. Har alltså haft fullt upp med att försöka få ungarna att dricka välling stup i kvarten… Ska ge dem lite mer senare ikväll och tidigt imorgon bitti ska de ha mat igen. Men de är söta :)
#2 Vad kul att ta hand om får ^^ :)
#3 Nu är han väl hemma antar jag, hoppas det gått bra :)
#6 Gick det bra på matcherna? ^^

#8 Haha ne :P