Hur gör ni?
Hur gör ni när ni åker på besök till bekanta, tar ni hund/arna med eller lämnar ni dom hemma?

Det beror på vart och hur lång tid man ska vara borta.
Jag brukar ha dom i bilen och gå in och hälsa på alla sedan när allt lugnat ner sig så släpper jag in hundarna som satt kvar i bilen och väntade.
Men ska vi till någon som vi inte riktigt känner så stannar dom hemma eller i bilen beroende på om det är varmt eller lagom.
Men oftast följer dom med på det mesta.
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
Det beror på vem man ska till.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Visst beror det på vem man ska till. Men vi försöker ta med Mickey på det mesta vi gör. Så kan han följa med så gör han det, självklart! Kommer vi utan Mickey så blir det en snabb kopp kaffe, sen hem direkt. Känner att man inte kan slappna av om han är hemma, och inte med oss.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Dexter är med på det mesta jag gör, han är otroligt sällskapligt och vill alltid med. Men såklart, ska man till någon som är tex allergisk så får han ju stanna hemma.
Så långt det är möjligt tar vi nog med honom. Och eftersom han är så liten ännu (10 veckor) så är det bara bra om han fär vänja sig vid folk.
#5 Välkommen till sheltie iFokus. =) Vad söt han är, din Turbo.
Hundarna följer med överallt där dom är tillåtna. =)
Tack så mycket :)
Våra hundar följer oftast med, så länge våra bekanta tillåter det. ;-)

Det beror på vem vi ska till. Men vi åker inte hem till folk så ofta faktiskt :P När vi träffar folk kommer faktiskt de flesta hit åå utnyttjar poolen ich utrymmet x]
Mvh Ellenfyrkant

Beror på :)

dom är med till 50% av allt vi gör. Beror ju på vart vi skall osv. men tex. stranden väljer vi hundvänliga stränder där dom kan få bada också!