Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 867 ggr
Ressu
0

God morgon 1 juli 2008

God morgon allesammans!

Idag har man igen stigit upp med tuppen =S. Men man kan ju trösta sej med att man kanske hinner få mycket gjort Skrattande.

Idag skiner solen, men ser stora mörka moln på himlen så får se om det inte blir oväder ännu idag!

Ha en bra dag allesammans Glad

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

Niini
0

Men guud är klockan inte mer än sådär :O Steg upp för ca ½ timme sen för herren skulle ut och inte kollade jag mer vad klockan var utan bara fortsatte vara uppe. Nåja, kommer mig i säng nån gång ikväll då xD

Idag ska jag fortsätta jakten på en tandkräm åt Turbo och ikväll ska tjejgänget ut och träffas :)

Ressu
0

#1 Har du kollar vid Musti & Mirri? Ha de så kul ikväll Glad

// Ressu
kennel Westtorpets

Niini
0

#2 nix, hann inte hem i tid igår så är dit jag ska idag. PÅ djurcentrum hade de bara något som verkade mer för munsår och tandkötssår.

Ressu
0

#3 Okej, där borde det finnas, vill komma ihåg att jag har sett det där =)

// Ressu
kennel Westtorpets

Ronja06
0

god morgon!

Nu har vi haft lille Viggo ett tag. Och han börjar känna sig hemma. Han är en riktig racer råtta! Svanser går som en propeller hela tiden. Och så har han stort föremåls intresse. Han samlar på sig ALLT som han kan hitta och lägga i en hög bredvid min säng. *gullungen min* Han kan redan gå i koppel (vi testade igår att gå lite på gräsmattan) och det gick toppen! Kopplet är ju bara roligt enligt honom. Skrattande Han har sovit hela natten ut och inte pipit något. Men jag ställde ändå klockan och var ute två ggr under natten med honom. - bättre för tidigt än för sent enligt mig. Och resultatet har varit att han inte har "gjort inne" någon gång. Bara utomhus.

Ronja är allt lite avundsjuk på den lilla. Hon snor hans leksaker *ler* Oskyldig Fast de har väldigt kul tillsammans. Nu har jag två raketer har hemma som skuttar och har dragkamp. :) Ska snart ut igen och koppelträna Viggo, och träna lite lydnad med Ronja.  :)

Mvh Emelie Förlägen

Niini
0

#5 *efterlyser massor med bilder*

Ronja06
0

#6: Det kommer Skrattande Idag är det sol ute så då blir det en del bilder. Ska ladda upp bilderna från kameran bara, får se när jag gör det. Idag blir det i alla fall Skrattande

Mvh Emelie Förlägen

Emmeli
0

God morgon!

Nu är jag äntligen hemma från konfan och är konfirmerad! Skänt, men man saknar folket! Och mycket har hänt, Zeke har parat sin första tik, vilket inte gick så lyckat, han hittade inte rätt så dom fick åka till vetrinären och helt enkelt plocka ut lite sädesvätska ur vovven och injecera i Ellie som tiken heter! Så nu är hon iaf parad och klar! Sen har jag ju också fyllt år, och jag vet inte ännu om min födelsedags present är det jag hoppas att det blir, men det har att göra med en hund! och mamma har avslöjat att jag skall fira min födelsedag senare, dvs. när valpen är redo att komma hit! Men mer avslöjar jag inte förens jag vet helt!