Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 723 ggr
KajsaM
0

God eftermiddag 2 juli 2008!

God eftermiddag på er allihopa!

Igår efter att jag hade sommarjobbat lite blev jag sjuk. Ont i hela kroppen och hög feber. Sov hela eftermiddagen + kvällen. Vaknade igen 22 och tittade lite film tilla 24.00 då jag somnade igen. Vakande i morse och mådde betydligt bättre, kunde gå iaf. Dock var febern kvar :S De är så typiskt, när de äntligen är bra väder..

Grattis Emelie till sötnosen Viggo! Skrattande

Hoppas alla får en fortsatt bra dag

Ronja06
0

God dag!

Idag har Viggo varit på sin första lilla promenad (även om han blev buren i min famn i stort sett nästan hela promenaden.) Vi gick ner till stranden, och där träffade vi jätte många människor som ville komma fram och hälsa på Viggo. Viggo är så otroligt glad i människor och ville följa med varje människa som gick förbi. *ler* Nu ligger lillkillen och Ronja o sover. Sötnosarna <3 Och sedan ska Viggo få träffa pudelvalpen Donna. :)

#0: Tack Kajsa_ :)

Mvh Emelie Förlägen

Ressu
0

God eftermiddag allesammans!

Har själv just kommit på jobb. Idag skiner solen och detta stör mej då jag kunde gott få vara hemma och åka ner till sommarstugan med hundarna. Men får hålla tummar, tår och tassar att det blir bra väder i slutet av helgen då jag är ledig Skrattande

Ha en bra fortsättning på dagen allesammans!

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

BrightGloria
0

Ja, idag ska vi få besök av ägarna till kattungarna Svea och Sigge, som dom döpt dom till. Kattungarna är riktiga sprallisar numera och leker med allt som rör sig.
Stintan och Zelda har varit ute mesta delen av dagen och solat och lekt med pinnar och bollar.
Vi tog också en tripp ner till stranden och tog lite kort, solade oss och vadade lite i det kaaaalla vattnet.

Ska ut på en lite längre promenad när det blir svalare. Sen tränar vi lite agility och lydnad. :) Det går framåt i våran träning, även om det långt kvar.

Ha en fortsatt trevlig dag!

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Ressu
0

Nu säger jag alldeles straxt god natt åt er. Mitt skift slutar snart så då får jag åka hem till min sambo och våra två vilddjur till sheltisar Skrattande

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

medde
0

Nu säger även jag god natt till er alla. Hoppas verkligen vi ses i morg. Jag ska även till World dog show i morg en stund.

Må bäst alla!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Ronja06
0

God natt alla!

Hoppas ni får det trevligt ni som ska till World dog show. Vill så gärna åka, men kan inte Fundersam

Mvh Emelie Förlägen