Dagens ros och ris
Tyckte det vore kul i bland att kunna dela ut en dagens ros eller om man är riktigt sur att få ge någon eller något dagens ris.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Dagens ros blir en hel bukett, för den vill jag ge till medarbetarna här på sajten. För ni är så duktiga!
//Kramen medde
Jag ger ris till det dåliga vädret, det borde vara sol.
Ros till medde och alla Medarbetare som så duktigt sköter Sheltie.ifokus :)

Dagen ris får de super dåliga vädret!
Dagen ros får medde m. alla Medarbetare som är så duktiga och tar hand om sheltie.ifokus :)
Ger ris till hundägaren som nästan gav mig hjärtattack av att springa med sin schäfer lös när jag var ute med Turbo.
Dagens ros går till Turbis som äntligen uppnådde sitt mål och hoppade upp i soffan (även om husse och matte egentligen inte är så glada över det).

25/06-08
Ris: Jag har inte hunnit med någon långpromenad.
Ros: Zelda och jag tränade agility idag - med framsteg. Men det är nog en bit kvar till toppen. ;P
Sen så får ju såklart shelite.ifokus en stor bukett med "vilkenfärgnivill" rosor.
Kram kram
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
Ris: Har inget. *allt för glad för att ge ut något ris*
Ros: Till Ronja som idag gjorde ett strålande lopp i hoppklassen! Och till er på sheltie.ifokus som höll tummarna för oss idag. :)
Mvh Emelie 
Dagens Ris: Går till alltför tidiga mårnar och till alla djurplågare!
Dagens Ros: Går till alla underbara medlemmar på sheltie ifokus
26/6 Dagen ros vill jag ge till er som kommer att tävla nu i helgen som då i sthlm och även Sparkling -Tindra med ett stort Lycka till!!
Dagens ris till bilverkstan som trodde han kunde att ett pris av då 5000kr för att laga min tuta på bilen. Denne må tro man var en dum blondin. Tack och adjö för mig!

Dagens ros får våra fotbollstränare som följder oss till Piteå Summer Games idag! :D
Dagens ris får vädret!!
Dagens ros till alla på sheltie.ifokus, ni är som en familj för mig :)
Dagens vassaste törntaggsris ska alla djurplågare ha!
Tack Medde försökte få upp den men lyckades inte.=)
#13 Nöjet på min sida inga besvär alls:-)
Dagens ros : Till alla mina vänner IRL och på iFokus! Och alla genomsnäll människor, sånna finns det inte många av!
Dagens Ris : Till mig själv, glömmde pengarna hemma när jag skulle handla på affären, men det var tur att jag upptäckte det innan jag hade börjat handla! ;) Tänk vad pinsamt om man stog vid kassan och inte hade pengar.
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.
dagens ros går till mig själv för jag klarade en telefonintervju utan att skämma ut mig totalt (tror jag). Ni kan höra intervjun + en lista med låtar jag valt här, börjandes kl. 20 (kl. 19 svensk tid).
Dagens ris till dåren som svängde ut framför näsan på oss så Turbo flög all väders väg i sin bur :/
Ros till vovven Fabbe som jag har här hemma just nu, han är så duktig och söt.
Har ingen ris idag.
Min ros! Vill jag ge till min mamma, så äntligen nästa vecka får komma hem igen från sjukhuset efter 7 veckor igen på torsdag.
#20 åh vad roligt :)
#21 Tack är super glad:-)
#20: åhh vad bra att hon kan komma hem igen!
Mvh Emelie 
#20 Vad skönt att hon äntligen får komma hem igen. =)
Jag vill ge ros till min mamma-medde och till min gudmor hazel.
Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
#25 Gullunge:-)
Dagens ros till medde och hennes medhjälpare som håller det här forumet så rent och fint. Det är ett av mina favoritforum.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
#27 Tack GittanL detta gjorde mig väldigt glad. Verkligen,
Tack:-)

Dagens (går dagens) ros går till mitt underbara fotbollslag och tränare! För en underbar helg tillsammans, nu är bara tisdagsmatchen kvar innan sommaruppehållet :)
#37 Kan bara instämma. Jämfört med en del andra forum är detta rena paradiset. Hit kan man gå in t ex om man känner sig stressad för när man sitter och läser trådarna här känner man riktigt hur man varvar ner. En eloge

Dagens ris går till min dumma feber som inte vill gå över :s
Dagens ros går till min mamma :)
02.07.08
Dagens ros går nog till min underbara sambo
Dagens ris går till att sitta på jobbet när det är solsken ute =(
Dagens ros går till alla ni på sheltie.ifokus som varit så otroligt snälla och håller tummarna för min katt Celeste.
Dagens ris går till den personen som sprakat på min katt. (om det nu är någon som har sparkat på henne. Man kan ju aldrig bli 100% säker eftersom ingen verkar ha sett eller hört något) Sedan så kan hon ju även ha blivit påkörd, isåfall går dagens ris från mig till chauffören…
Mvh Emelie 
03.07.08
Dagens ros går till det fina vädret
Dagens ris går till folk som kör som blådårar
O30708
Dagens ros! Till min mamma som äntligen kommit hem i dag från sjukhset.
Dagen ris! Till mig själv som kör som en blådåre då jag är ensam i bilen
#36 Va roligt att hon är hemma nu =)
#37 Du må tro jag är glad, och hennes katt ska vi inte tala om.
Tvivlar jag inte en sekund på 

#36 Vad roligt! :D Så skönt :)

**Dagens Ros går till Solen!
**
**Dagens Ris går också till Solen!
**
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Dagens ros går till fredagen, bästa dagen på hela veckan :)
Dagens ris går till jobbet som det är 30 grader varmt på och stressigt som bara den..
#43 Jag ser ingen stor avatar
Det värkar hacka! När jag loggade ut och sedan in blev den liten. Men nu ser jag en stor igen vad ser du?
Nej nu är den liten det måste hacka!
#48 Nu är den stor! Jättefint:-) Tittade på din länk under "din sida" den länken funkar inte,
Okey!
Dagens ros vill jag ge till mina kaniner som var så duktiga när jag fotade dom idag:)
Dagens ris vill jag ge till barkborrar… Såg massa träd igår när jag åkte till skåne, som nog var ätna av barkborrisar, de var helt schabbiga:S
#51 Kan vi få se lite bilder sen?
#52 Självklart, har gjort en tråd nu med bilder =)
#53 Då ska jag gå dit och titta.