Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 659 ggr
Niini
2008-07-05 10:40
0

5 juli - God Morgon

God morgon!

Idag hade vi tänkt fara ut till en villa och spendera resten av helgen där (jag förståss i jobb också..). Men vädret har tydligen bestämt sig för att inte vara fullt så fint som de senaste dagarna så får se om det bara blir jag som far till jobbet. Hur som helst ska jag baka kladdkaka idag och om vi lämnar hemma ska vi mysa med film ikväll :)

Ha en bra dag!

Ronja06
2008-07-05 11:32
0

God morgon!

Här är det nästan olidligt varmt och strålande sol. Viggo och Ronja har det jätte skoj tillsammans och leker som vanligt. Idag har jag inte tänkt gära så mycket. Måste iväg ner till centrum lite senare och köpa hundfoder till Ronja. Sedan hade jag tänkt filma lilla Viggo lite senare. Får se om det lyckas :)

Mvh Emelie Förlägen

Ressu
2008-07-05 15:46
0

Ni får ursäkta att jag har varit lite osynlig och kommer att vara lite osynlig nu några dagar framåt men råkade ut för en liten olycka igår. Läs mera i bloggen

Önskar alla en trevlig helg!

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

KajsaM
2008-07-05 19:59
0

#2 Hoppas att du blir bättre! :)

Dum som man är så gick jag ut igår, fast jag inte var frisk. Baksmällen kom idag, vaknade 11.30 gick upp. Hjälpte mamma att vika sockar, men kunde inte stå upp så gick och la mig igen. Vaknade för 30min sen.. Men ikväll ska jag hålla mig hemme så jag blir frisk någon gån! hehe :)

Hoppas alla får en toppen lördag!

Starfall
2008-07-05 20:28
0

#1 Vad gulligt det låter att de leker så mycket med varandra:) Hur är det med Sigge då? Funkar han ihop med Viggo?:)

Idag har jag hållt på och städat, och har pysslat lite med vovvarna. Nu ska jag ut och fixa lite i trädgården, på tisdag kommer några släktingar på besök så det får inte se ut hur som helst då;)

Kramar/Carro

Ronja06
2008-07-06 00:36
0

#4: Ja det är verkligen jätte gulligt! Har filmat det idag, ska se om jag kan ladda upp filmer imorgon :)

Sigge är fortfarande rätt så dålig tyvärr. Och han och Viggo har ännu inte hunnit träffas (mycket därför att Sigge bor just nu under sommaren med min farmor och farfar, och sedan därför att han är rätt så dålig.) Pappa ska iväg till veterinären för att få resultatet. Jag återkommer lite senare. :)

Mvh Emelie Förlägen

SparklingTindra
2008-07-06 01:13
0

God natt. =P

Idag har jag klippt vovvarna och filat klorna på Tindra för att dom ska vara fina när vi åker till sundsvall imorgon. Vi kommer att vara borta till på fredag. Så imorgon får Enya prova åksjuketabletter för första gången och Tindra får prova sin nya Allsafe-sele.

KajsaM
2008-07-06 01:16
0

#6 Hoppas ni får de bra, och att Enya klarar resan bra :)