God dag 2008-07-06
Igår var jag hos vår "granne" och besökte hennes små söta 5 veckors valpar. De är helt bedårande <3 Lovar att bilder kommer snart! :) Idag fyller Viggo 10 veckor och är busigare än någonsin känns det som! Idag på promeaden träffade vi den snygga sheltien Apollo.
Hoppas ni får en bra dag alla!
Mvh Emelie 
God morgon.
Hoppas ni alla mår riktigt bra. I går var på utställningen i älvsjö. Oj vad det var mycket folk och hundar. Samt väldigt tungt för plånboken. Det fanns ju hur mycket som helst att köpa där. Hujja mej! Vi ska dit igen jag och tösen i dag. Måste byta en sak som vart fel. Men tur är att jag bara bor 7 min med bil där ifrån.
Så jag kommer inte vara inloggad under dagen, men kommer åter i kväll. Vad har ni för väder idag? Här är det molning, men oj vad skönt det är ute!!! Man kan andas!
Ha en underbar dag alla!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

#1 Grattis Viggo på 10-veckorsdagen! :)
Nu mår jag äntligen lite bättre! Här är vädret helt ok, solen lyser och de är +12 i skuggan. Lagomt för mig :) Fast hade velat ha varmare så man kunde sola lite, är ganska blek :) Idag har jag ingenaning om vad jag ska göra, nått blir det väl alltid =)
Ha en toppen dag!
Lägger in denna fråga här i stället för att ta en helt ny tråd. Det jag undrar över är. det med medlems intervjuerna, nu ligger dom i en månad på löpet. Men ska vi korta ner tiden till 14 dagar? För på så sett hinner vi ta in flera medlemmar. 12 på ett år blir ju lite lite. Räcker det med 14 dagar eller vad tycker ni???
#3 Ja, jag tycker det faktiskt:) Så att fler kan bli intervjuade, jättebra tror jag:)
Grattis Viggo på 10 veckors dagen! =) Du börjar bli en stor pojke nu;)
Idag regnar det här, supertrist… Så jag sitter på mitt rum och glor, och skriver här på ifokur:) Kul det med^^ Ska även snart sköta om fuchsiorna (blommor) så de inte dör. Det tar lite tid om man har runt 170 sorter^^
Kramar//Carro
Tack Starfall, det är mina tankar med. Vi hinner ju med flera och så händer det lite på löpet.Så kul att läsa om "våra"fina medlemmar.

Idag, eller igår får man väl säga kom vi hem. Dock fick vi inget cert som Pepsi, men det var inte beräknat heller, det var ju ändå en engelsk domare, så vi är nöjda med våran 2 plats i juniorklassen och bästa svensk i den klassen, det var rätt roligt att se engelsk efter engelsk åka ut på en engelsk domare. Men anledningen till hon sparade oss var nog bland annat att hon själv hade en svart-vit, och att hon tyckte han hade fint utseende, men att han slog Shellrick's You may me luck eller vad den nu heter gjorde att vi svävade på moln. När det sedan var placering om cert så fick den andra junioren certet, vilket gjorde att Zeke skulle in och tävla om reservcertet, vilket en blm tog som vi känner, men domaren kom fram och sade att Zeke skulle ha fått det om hon kunde se lite mer hur hans stop såg ut, men det är ju inte så lätt om man inte har bläs, så vi är supernöjda! Men Eskilstuna skall vi inte ens nämna :P

Medde: De låter toppen! För annars blir det ju bara 12 medlemmar/år, och de är ju lite lite :)

#8 Åh så söt! riktig sötnos :)