God dag 08-07-2008
Hej på er allihopa! Hoppas ni har sovit gott :)
Hyffast väder har vi, dock lyser inte solen men den kanske kommer *hoppas* Annars har jag inga planer för idag, ska väl dra ut nån kompis som inte är sjuk :)
Hoppas alla får en bra dag
God dag!
Idag har min moster och hennes dotter kommit hit, de ska väl stanna ett par dagar tror jag. Så jag har hållt på att städa en massa… suck…
Ikväll ska jag se en ny film med min lillebror, landet för länge sedan "Flygarnas stora dag" heter den. Det är en barnfilm;) Detta är 12:e filmen. Den första kom ut ett par år innan jag föddes, och var en av de första filmer jag någonsin såg. Så just Landet För Länge Sedan är speciell för mig.
Nu ska jag kela med hundarna:)
Kramar/carro
Nu har vi fått resultatet utav Sigges böld. Det var en tumör, men den var "godartad". 
Och nu har han verkligen återhämtat sig efter oprationen. Springer och leker som vanligt. Vi var idag och tog bort stygnen hos veterinären, och de säjer att det har läkt jätte fint. :)
Mvh Emelie 
God kväll allesammans! Kikar in framåter och skriver en rad åt er så ni vet att vi lever
. Har fortfarande svårt att skriva så håller detta kort. Ha en bra kväll =)
#2 Åh vad skönt att höra:) Har tänkt mycket på hur det gått för Sigge. Så detta gjorde mig så glad att läsa:)

#2 vilken tur! skönt att höra :)