Bulgarien
Nu ar jag i Bulgarien, kom hit i tisdags sa jag aker hem pa tisdag ocksa da. Imorrn blir sista kvallen att njuta av bulgarisk god mat. Okej, endel mat ar faktisk inge vidare men men ^^ Bara fina varma dagar, igar var det sa mkt som 40 grader, med lite bris, och tur var val det. Sanden steker tillrackligt varmt under fotterna anda. Och man skulle nog kunna steka agg pa solstolarna, fniss.
Har har jag faktiskt shoppat loss ordentligt eftersom allt ar sa billigt. Det har blivit endel fina snackarmband, en vaska, en "negerkeps", tva diadem, en svampbob t-shirt!!!! :D och massa massa annat! Vy-kort saklart att skicka hem! Bara jag aa mammsen som ar ivag :)
Nu ska vi snart ut aa ata pa en resturang som ligger har, det blir en lugn kvall ikvall. Har vart full fart alla di andre pa den stora shoppinggatan, sa blir det mer imorrnkvall, eller ja, som alla andra kvallarna ^^. Aah, maste bah beratta, har latit mig bli avmalad, och det blev saa hemskt likt, jatteskojj! :D Ha det jattebra nu hemma i Sverige for det ska jag har, och njuta av det sista fina vadret! :D
HORS!
Mvh Ellenfyrkant

Låter som du har de toppen! Är inte ett dugg avis ;-)
Samma här:-)
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

#1 #2 Haha, sant det var helt underbart! :D Hemma nu ^^
Mvh Ellenfyrkant

Välkommen hem :)
Vart i bulgarien har du varit?

#4 Tack ! :D
#5 I Primorsko
Mvh Ellenfyrkant
Hoppas du hade kul ^^ Min kompis var i Bulgarien nyligen också ^^