God morgon 10 juli 2008
Tänkte önska alla en god morgon.
En mulen dag idag igen… Snart ska jag söka mej till farbror doktorn igen då handen inte blir bättre. Idag håller dom dessutom på att gjuta golvet i vår nya tillbyggnad. Så här steg man upp med tuppen igen =)
Hoppas ni har en bra dag!
God morgon!
Idag ska jag iväg till brukshundklubben med Ronja och Viggo. Ronja ska träna kontaktfällt som vanligt, och Viggo får vara den söta publiken. *ler* För övrigt ska jag inte göra så mycket mer denna vecka. Förutom att packa, och att tävla med Ronja. *ska upp till stugan på måndag, åker till Skutberget (värmlandshoppet) på Torsdag och ska tävla fredag-lördag-söndag. Så nästa vecka är det fullt upp :)
Mvh Emelie 
God morgon. Ikväll ska jag i jobb igen, men före det ska vi försöka hinna och köpa lite saker till Turbos första hjälpväska och kanske en regnrock.. Förresten tog han sitt första bad igår, gick bättre än förväntat :) och att stå på tvättmaskinen och bli blåst torr med hårtorken var ganska roligt.
Ha en bra dag!
God dag.
Här är det toppen fint väder. Funderar på att bada Mickey idag.Sen blir det nog bio med tösen senare under dagen..
Jag har funderat på detta med medlems intervjuerna och även talat med dom andra medarbetarna. Så jag tror vi lägger dom lite oftare nu istället. sitter och funderar på varje vecka eller 10 dagars. Hoppas detta verkar ok för er med.
Ha en underbar dag nu alla så ses vi kanske senare under dagen/Må bäst
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

God dagens!
Från att ha toppen väder igår till att ha piss väder idag är inte kul. Vaknade inatt av att de regnade så mkt :s. Vill ju ha sol! Föresten är det 5 dagar tills jag blir fjoortis :) Tiden går fort! Idag har jag inga planer, ska vara med några kompisar :-)
Hoppas alla får en toppen dag!
#3 varje vecka kan bli lite väl ofta kanske?! var 10e dag låter däremot bra :)
#4 Aw, minns när jag var 14, då var jag en riktig fjortis! Men det är jag ännu, fast jag snart e 18… ;) Det är hääärligt att få vara fjortis =)
#3 Var 10e dag låter bra =)
Idag ska jag packa för fullt… ska till Skara imorgon :) Kul med nån resa iaf ^^

#6 Haha, tror inte direkt att jag förändras ;-) Ha de toppen i Skara!