God dag 13/7-08
God dag.
I dag är det inte rikktigt så varmt, vinden blåser faktiskt skönt ute, både hunden och jag trivs i detta väder. I morgon hoppas jag att Mickey (hunden) frissa är tillbaka från sin semester, då han ser ut som en hårboll just nu. Till nästa helg kommer jag att vara borta. Då ska vi åka till kolmården, vi kommer att bli kvar där över natten, vi kommer att bo på hotell och försöka ha det riktigt bra. Bara slappa och se p massa härliga och vackra djur. Men mer om det senare.
Hoppas ni får en fin dag och att vi ses härinne under dag/kvällen.
Må bäst alla.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
God dag.
NU…..
Är jag hemma igen!!!
har saknat er och hundarna en massa! känns konstigt att vara tillbaka till "verkligheten" efter att ha varit borta i 4 veckor på ett underbart roligt läger!
#1: VÄLKOMMEN HEM! Vi har saknat dig här på sheltie.ifokus!
Idag har jag varit hos Ronjas uppfödare, och jag fick ha med mig lille Viggo. Oj vad de har vuxit. Nästa lika stora som Viggo. *ler* Nu ska jag snart gå och lägga mig. Vi åker klockan 12.00 imorgon, så jag hinner nog gå in imorgon också om jag har tur.
Mvh Emelie 
#2 Tack! :D

Hej på er!
Idag (igår igentligen) tog jag de bara lungt på eftemiddagen. Jag och mamma for och hälsade på gammel mormor och morfar en sväng :) Fick även min födelsedagspresent av dom, (fyller år på tisdag, men är inte hemma då) :-) sen var jag med några kompisar :) Vid 9 gick jag och ida med nemo (sheltie) och simba (finnspetskorsning) runt ellius :) dock väldigt mkt mygg :s
Slänger in en bild på lill Nemo! (mer bilder finns på min bilddagbok, mattssonkajsa)