Semester :)
Hej!
Ville bara säga till er alla att jag åker på semester imorgon, och kommer hem igen på söndag. Då kommer jag titta in en sväng, men det blir nog bara en kortis. Jag åker nämligen på måndag igen, och kommer hem på onsdag.
Ha en bra dag alla, och var rädda om varandra! :)
Kramar//Carro

Hoppas du får det toppen! Ta hand om dig 
Hoppas du får det bra :) själv kommer jag stcika iväg till villan till söndagkväll :)
Ha det bra på semestern. Själv har jag kommit hem igår från min lilla semester.
Hoppas du får en trevlig semester!
Mvh Emelie 
Tack så mycket alla:) Nu är jag hemma från Skara sommarland, det var verkligen superkul där! =) Men nu ska jag packa inför imorgon då jag åker till ett annat ställe ute i en skog och ska sova i stuga… trevligt va? ;)
Kramar

Härloigt att det varit bra :)
Mvh Ellenfyrkant
Ha det rktigt bra Starfall!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Uff, mycket att ta igen efter en helg på villan..
Nu är jag tillbaka, riktigt skönt att vara hemma igen =) Nu ser jag att det är en del trådar att läsa, så jag får nog sätta fart nu direkt.
Igår var jag och hyrde båt och åkte ut med hundarna och en vän och fiskade i sjön där vi bodde bredvid. Frankie ville inte gärna hoppa i båten, han ville inte ens gå på bryggan utan kröp halvvägs sedan lade han sig ner. Så matte fick bära i han i båten ^^ Pyret hoppade i och ur båten själv och verkade stortrivasatt vara på sjön=) Vovvarna hade sina flytvästar på sig, riktigt fina var dom :)
Kramar/Carro
Välkommen tillbaka =)
Tackar!