Byebye..
Vi ses i slutet utav Juli månad! På måndag åker jag till stugan med hundarna, och på torsdag bär det iväg till Skutberget utanför Karlstad. Då ska vi på tävling fredag-lördag-söndag (och ev. publik på torsdag) Totalt 2018 starter varje dag!
Sedan ska jag tävla imorgon, och då går nog hela dagen åt till det. På Söndag kan det hända att jag lyckas ta mig in, men ska till Ronjas uppfödare och fotografera valparna. :)

Mvh Emelie 
Lycka till Ronja06!
Ha det riktigt skönt nu, koppla av och ha en massa mys med dina raringar. Vi kommer att sakna dig! Kramen medde
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Du får höra av dej när du får en stund över när du ändå är i Säffle trakten då :)
#2: Jag kommer nog inte göra så mycket då jag väl är där, ha semester bara. Så tid kommer jag att ha. :) Får hoppas att vi ses, vi kommer nog att åka in minst en gång till säffle centrum i alla fall 
Mvh Emelie 

Vi kanske kan träna ihop nån helg, kan skicka mitt nummer till dej så kan du ringa när du blir träningsugen :)
#4: Det skulle verkligen vara jätte roligt att träna! Men vi får se… Enda problemet är att jag är där med min pappa, och han är inte så jätte intresserad utav hundar. *så problemet ligger ju i att kunna ta sig till klubben* (som jag för övrigt inte vet vart den ligger) xP Ska se om jag kan övertala honom till att åka dit, jag ska ju trotts allt tävla dagarna efter..
Mvh Emelie 

Hoppas du får de toppen! Lycka till imorgon 
Vi kommer sakna dig, kramar :)

Nej nu missade jag dig ;O
Om du inte läser det hoppas jag att nånn annan vet! :O
Jag vet att ronja06 pratat om en agilitytävling här nu snart…. Vet nånn om det råkade vara den nationella agilitytävlingen på skutberget i Värmland!? nSka nämligen dit åå kolla ^^
Mvh Ellenfyrkant

Ja, det är den på Skutberget! Ska ev oxå dit och kolla…

Ja, det är den på Skutberget! Ska ev oxå dit och kolla…

#8 Jaja, jag vet att värmlandshoppet är på skutberget eftersom jag ska dit men funderade på om det var dit emelie också skulle ?
Mvh Ellenfyrkant
#10: jo, det är dit jag ska med mina småttingar :) Då ses vi väll där kanske?
Ska tävla fredag-lördag-söndag :) Kommer troligtvis sitta i ett tält vid klass I banorna, anntingen med ett antal andra shelties också då jag är där med några vänner. Eller i mitt egna tält, beroende på hur "trött jag är *ler* 
Mvh Emelie 

#11 Hej! Trevligt att du kikade in nu, jag har inte bestämmt mig för om jag ska dit 18, 19 lr 20:onde än ^^ Men har ingen aning om hur jag ska hitta bland banorna :S Ska hitta en kompis och hade gärna träffat dig och kollat på dig och Ronja också. Vad har du för starttid de olika dagarna :) ? Letade faktiskt efter dig & Ronja på värmlandshoppet hemsidan men såg inte ekipaget. Du får jättegärna skicka ett PM och berätta mer! :D Skulle ju vara kul att träffa folk här från SiF, och känns som man får ta det som det kommer eftersom en sheltieträff aldrig blir av ;/
Så skulle ju som sagt va kul åå ha träffat dig! :D
Funderar på om det är ok, att ta med Zigge? På utställningar är det ju inte så uppskattat hur är det på agilitytävlingar?
Mvh Ellenfyrkant
#12: Jag tror att Zigge kommer att vara välkommen på tävlingen, eftersom han är över 4 månader. Ta med dig vaccinationspappren m.m. bara. På PM:et finns det en "karta" över tävlingsplanen.
Mvh Emelie 

#13 Jag har ju inte PM:et eftersom jag inte ska vara med :S !?
Mvh Ellenfyrkant
#14: PM:et kan hämtas på värmlandshoppets hemsida. www.freewebs.com/varmlandshoppet
Mvh Emelie 

#15 Tack, har redan fått tag på det ^^,
Jag ska dit åå kolla på Bekka åå Eddie, vet du vilka det är. De tävlar i klass 3 i agility och 2 i hopp!? Vad tävlar du i för klass med Ronja ?
Mvh Ellenfyrkant
#16: Klass 1 i agility, och klass 1 i hopp. *hon är ju inte så gammal ännu* Men vi saknar bara 1 pinne i hoppklassen för att starta i klass 2 :)
Mvh Emelie 

#17 Ok :) hur gammal är hon föressten :) ? Nu när du tog upp det kom jag på att jag nog aldrig vetat det faktiskt ^^
Mvh Ellenfyrkant
#18: okej x) hon har nyligen fyllt 2 år :)
Mvh Emelie