Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 1046 ggr
medde
0

God dag 16/7-08

God dag!

Nu äntligen kan man skriva igen, varit inloggad sedan kl 09,00 men inte kunnat skrivit något. Hoppas ni mår riktigt bra alla! Nu är det 2 dagar kvar sen åker jag till Kolmården, så fredag och lördag är jag borta. Så:Då katten borta dansar råttorna på bordetFlört Nu skämtar jag allt, vet att ni är toppen här på sajten.

Ha nu en riktigt bra dag, så kanske vi ses här under dag/kvällen

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Niini
0

Märkte också att det inte gick att skriva :/ Hade tänkt fråga hur ofta en hund egentligen spyr hårbollar. Men men, enligt veterinären är det ganska vanligt..

Ikväll jobb igen, första dagen på egen hand (de fem senaste arbetsdagarna har jag haft inskolning eftersom jag börjat på ett nytt ställe). Får se om jag hittar hem till alla och får gjort det om ska göras..

Nästa vecka ska vi och träffa en annan sheltie som är 5 månader. J hade varit på promenad igår och sett ett par i vår ålder leka med sin sheltie. När han hörde de gav kommandon på svenska gick han och talade med dem. Tyckte det skulle vara kul att hundaran skulle få träffas så nu har vi hunddate  nr. 2i nbokad xD (bekanta som skaffat cocker spaniel är dejt 1)

Ronja06
0

God dag!

Idag är det soligt, och härligt väder. Idag ska jag ta det lugnt fram till kl. 17.00. Då ska jag träffa VickiochTova med hundarna Skrattande Förhoppningsvis håller vädret i sig, så att det blir massor med bilder. :)

Ha det bra alla!

Mvh Emelie Förlägen

Ressu
0

God kväll allesammans!

Idag har man varit största delen på utsidan. Snart blir det att fixa käk och sen söka sej på jobb.

Hoppas ni har en bra fortsättning på dagen!

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

medde
0

Nu säger jag god natt, dags för kvälls promenaden av vovven. Sen blir det avkoppling framför tv:en en stund. Sov gott.

Hoppas vi ses i morg

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Ressu
0

God natt medde. Vi ses imorgon =)

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus