OT-Hellu =)
Hej alla! :D
Nu är jag tillbaka från en dramatisk händelse (privat) och tänkte fortsätta att vara här inne. Det var ju så länge sen. Jag saknar alla trevliga personer och hundar här =). Inte för å skryta men jag blir en stor flicka i morgon, 16 år! Hehe inte så mkt men ^^. Så då får jag väl en kamera förstår jag väl om jag är tillräckligt snäll. Då ni ska jag fota ihjäl mig xD. Men i alla fall… Hur mår ni alla? Är allt bra med er och era hundar? =)
Hej och vad roligt att du är tillbaka igen!
Här är det bra, också ganska nyss tillbaka till sheltie iFokus efter att ha varit ¨på läger i 4v, dessutom utan hunden! så igår bar det av till kennelklubben för att träna agility, Ronja har aldrig varit så på som då, matte är allt stolt! om 3v börjar fortsättningskursen på agility, det ska bli väldans kul att träffa kursledarna igen. =)
I strängnäs blåser det, varmt är det iaf. :)

Men gud vad kul med läger. Men det hade nog varit roligare om du hade med hunden, eller? Vad var det för läger då? Men vad kul och höra att det gick bra på träningen då =). Hur långt har du kommit i Agilityn om man säger så?
Här i Deje är det inte fint väder. Monligt och regnar, usch! Jag hoppas att det blir fint väder =)
#2 det var ett konfaläger med inriktning scout, så vi var en del på hajker och så. jag som trivs i naturen så passade det mig utmärkt att komma ut efter lite lektioner om gud. det bästa var att det var mycket praktiskt under lägret och jag har verkligen lärt mig massor, och då även utanför allt som heter gud.
ang. agilityn så går det riktigt bra! Ronja missar inte på kontaktfälten, vilket jag är glad över då vi har varit noggranna med det redan från början så då är det alltid kul när det håller i sig. alla hinder kan hon. just nu jobbar jag på högerslalom och mer fart i slalomet, är jag på vänstra sidan kan jag vara väldigt långt ifrån slalomet vilket är väldigt stort framsteg, dock på andra sidan måste jag fortfarande gå brevid. vi tränar även mycket driv framåt och bakombyten, då det är lätt att hon stannar och tittar vad jag håller på med när jag går bakom henne. i helgen är det tänkt att jag ska till klubben igen och då blir det raksträckor med driv framåt utan att jag hänger på som gäller, mest tänkt för sluten på banorna. så allt går väldigt framåt. :)
Hejsan å roligt att se dej igen =)
Här är allt bra och hundarna mår prima.
Grattis i förskott =)

Jag & Zigge mår finfint ^^, Vi har hittills haft en underbar sommar :) Jag har varit i bulgarien och ska till ransätter. För övrigt blir det mäst åå chilla vid poolen på baksidan 
Ha det fint!
Mvh Ellenfyrkant