God dag! 17/7
Ska snart iväg till Skutberget, och kolla då mina kompisar tävlar. :) *hoppas hoppas att jag inte missar deras starter* Imorgon ska vi tävla, jag hoppas verkligen att jag tar vår sista pinne i hoppklassen imorgon! :)
Ha det bra!
Mvh Emelie 
God dag.
Hoppas ni alla mår riktigt bra. I morgon kommer jag inte vara hemma, jag och tösen min ska åka till Kolmården i morgon fm och kommer hem sent på lördag kväll. Men är det något ni undrar över så ta kontakt med dom övriga medarbetarna här, så kommer ni få hjälp av dom. Vädret ser inte så kul ut just nu, hoppas det kommer att bli lite bättre tills i morg då vi åker. Förra året vi var där regnade det hela tiden, så jag tror vi var mer blöta än delfinerna var under den helgen. Så nu hoppas vi på tur med vädret!
Men vi hinner att ses här inne under dag/kvällen. Må bäst alla!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

#0 Lycka till i morgon! Håller tummarna för er.
Ska snart gå ut på en promenad med voffisarna. Sen blir det till att ha en liten skönhetsbehandlig med dom. Stintan ser inte klok ut runt tassarna och Zelda kan behöva slipas lite runt öronen.
Vi får se om vi åker till brukshundklubben imorgon. Hoppas på det i alla fall. Zelda behöver nosa på riktiga hinder och inte brädor, skor och sopkvastar. ;)
Ha en fortsatt trevlig dag!
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
God dag allesammans!
Idag blir det mest att hjälpa till på bygget. Och vila upp sej efter nattskiftet.
#0 Lycka till, håller tummarna för er
#1 Ha de superbra på resan =)