Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettot-prat
Läst 736 ggr
medde
0

medde klappade i helgen en?

Titta vad jag fick klappa i helgen. Må tro jag är stolt.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Starfall
0

Åh! Vill också klappa en varg:) De är så vackra, men har inte sett någon i verkligheten… Bara sett bilder och på TV …

Förstår att du är stolt, det ska du vara :)

medde
0

Dom är så häftiga tycker jag! Har alltid varit förtjust i vargar, och kommer förbli det:-)

Starfall
0

Samma här, men jag skulle inte vilja möta på en vild i skogen Oskyldig

medde
0

Det skulle jag gärna vilja, se dessa vilda fina djur. I dess rätta element vilda!

KajsaM
0

Vad roligt! :D

Ressu
0

Vargar är otroligt vackra djur =)

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

medde
0

#6 Visst är dom vackra. Tyvärr är det ju så att vargen verkar ha delat oss i två läger. för eller imot den.Vilket är väldigt tråkigt. Men jag kan säga att jag är för vargen.

Ressu
0

Tyvärr är det du säger sant! Men jag måste erkänna jag har en fot i båda lägren. Förstår varför stammen måste hållas nere och ändå tycker jag det är superfina djur.

// Ressu
kennel Westtorpets

Ronja06
0

Detta är verkligen ett vackert djur. (faktiskt ett utav mina favoritdjur sedan dagis)

Mvh Emelie Förlägen

medde
0

#8 Det är just detta jag menar, svårt för dom som har fåren bla men jag ser gärna att vi tar fram en större stam. Svår fråga och famför allt en känslig fråga för många.

Ressu
0

Jag är bara tacksam att det inte är jag som avgör deras öde. Detta är verkligen en svår och känslig fråga…

// Ressu
kennel Westtorpets

medde
0

#11 Kan nog bara hålla med dig, om det du skrev. Men visst har jag försvarat vargen i många tillfällen. Men det lämnar jag nu. Fin varg!