God morgon 22 juli 2008
God morgon allesammans!
Regn, regn och mera regn. Både hundarna och jag börjar bli less på vädret. Hade tänkt träna lydnad nu men i detta väder samarbetar inte Ressu alls… Suck!
Ha en bra dag!

Här i Sunne Värmland så är det faktist fint väder. Det kommer lite regn och sedan slutar det snabbt igen.
Lite blöt överallt men med rätta kläder och skor så går allt. (nästan)
Tänkte också träna lydnad med vovvarna. Jag brukar ha hundarna lösa när jag går promenader och Stintan är inte så förtjust i att komma direkt. Det ska helst ta ett tag. :)
Jaja, ha det bra!
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
God morgon!
Här är det mulet väder. Denna dag kommer jag att (troligtvis) besöka Ronjas uppfödare. Valparna är nu lite över 7 veckor, och kommer att flytta nu på Torsdag/Fredag om jag inte minns fel. I Söndags mätte vi Viggo, han hade då en mankhöjd på 23cm! Man säjer nu att man ska lägga till 10cm för att få en ungefär mankhöjd som hunden får som vuxen. Så han blir alltså runt 33cm i mankhöjd. :)
Imorgon åker jag iväg till Köpenhamn och är borta fram till fredag kväll. *åhh vad jag kommer att sakna hundarna* Men detta var en liten "överaskning" från min mamma,så jag fick veta det för några dagar sedan.
Mvh Emelie 

#2 Ha det toopen!
Nu har vi också fått de dåliga vädret :( Dcok har dom lovat bättre imorgon och framöver. Man blir som låst när det regnar, Viggo tycker inte alls om regn. Imorse ville man bara dra täcket över huvudet, men jag tog och upp :P Nu ska jag se lite film och vänta på Erica :)
God dagens!
Här har sommaren kommit :D blåsten som jag är tokless på är äntligen borta och solen skiner! har varit ute hela dagen. =)
Imorgon ska jag städa hela dagen då vi ska hyra ut vårat hus, så vi får se hur mkt ni kmr se av mig. (:
Ha det gött!