Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettot-prat
Läst 541 ggr
Starfall
0

Shiba bortsprungen i Danmark!

EFTERLYSNING!

Sango 5 månaders shibavalp, är bortsprungen på semesterresan på Nordsjælland söndag 20 juli, från Ellevej 11 Tisvildeleje. Kontakta husse Carsten på 00 45 299 11 950. (från Sverige) Sango är chockad, rädd och skadad av en pinne. Troligtvis är han idag, måndag 21:a, sedd i skogen.

Snälla hjälp till att sprida denna information till vänner och semestrande vänner i Danmark.  
Det finns en ledsen familj som förtvivlat söker efter honom!

Många vänliga hälsningar från Sangos uppfödare
Helene Nordwall, kennel Honto-no Sverige
www.shibainfo.com src="http://hundar.ifokus.se/Images/Buttons/linkArrow.png" alt="Länken öppnas i nytt fönster" />
0176 - 26 54 24
+ 46 176 26 54 24
honto-no@etanet.seLänken öppnas i nytt fönster

bild på Sango

mojsans
0

Har hon hittats? skriv och tala om, hemskt när de försvinner, jag ryser vid tanken om någon av mina skulle komma bort.

Starfall
0

Håller verkligen tummarna för att lillkillen hittas och kan komma hem igen!

#1 Vet inte, kopierade denna efterlysning från hundar.ifokus. Det är inte min hund, men ska kika igen på hundar.ifokus och se om han hittats…

Ellenfyrkant
0

#2 Men hjälp ! :S Starfall, Prizma_kristall :S Har du bytt Avatar eller gått tillbaka till din gamla andvändare eller vaad XD alla som byter Avatar förvirrar mig en aning ärligt talat XD Vilken var din första andvändare och vrf gjordes en ny :P ?

Mvh Ellenfyrkant

medde
0

#3 Starfall hade förut nicken Prizma_o_Kristall men den byttes ut av en anledning, så nu har hon Starfall sedan ca ett halvår tillbaka, Avatar kan man byta hur ofta men vill,

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Starfall
0

Japp, som medde säger försvann min förra användare. Starfall blev den nya användaren jag skapade. Och jo, jag skaffade en ny Avatar för några dagar sedan :) Men namnet är detsamma^^

Kramar/carro