Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettallmänt
Läst 536 ggr
Ressu
0

Vad är er högsta dröm?

Jaa som rubriken lyder så vad er högsta dröm med er/a hund/ar?

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

Sussan
0

Förutom att fortsätta hitta trevliga valpköpare som är aktiva med sina hundar och att alla hundarna får vara friska så har jag personliga önskemål med mina ägda hundar :-)

Jag vill att mina ungdomar skall ta cert. Jag vill ta det sista certet på någon av mina hundar så att de blir champion. Jag vill fortsätta att ha hög kvalitet på mina hundar så att de kan glädja mig och mina valpköpare.

Sussi

BrightGloria
0

Min allra högsta dröm är att få ha en egen kennel. :)
Det har jag velat ha länge och det var en anledning varför jag skaffade Zelda.
Men henne ska jag inte ha valpar på. Zelda och jag ska försöka komma långt i agility istället.

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Ellenfyrkant
0

Oj, högsta drömmen med Zigge är att bli champion i både utställning och agility :)

Mvh Ellenfyrkant

Ronja06
0

Min högsta dröm med Ronja är att hon ska lyckas bra inom agility, och ev. bli champion. (dock inte nödvändigt, det räcker med att hon klassar upp sig till klass III för mig)

Högsta drömmen med Viggo är att han också ska bli champion i agility och hoppklass. ^_^

Mvh Emelie Förlägen

Emmeli
0

Högsta drömmen med Lussi är väl just nu att komma tillbaka på banan, och kunna utklassa som vi gjorde innan (dock utan disk denna gång xD) Zeke är det väl att han kommer gå bra internationellt i höst!

medde
0

Jag är väl så himla tråkig era ögon. Har väl ingen större dröm numera. Jag har tävlat, avlat och varit aktiv i många år, så nu känner jag att det största för mig är att Mickey håller sig frisk och blir en bra hund till min dotter då agilty kurserna börja efter sommaren. För skulle det hända något med denna hund skulle det bli fruktansvärt för min dotter, Så en frisk Mickey i många år vill jag ha. Då han är hennes ögonsten över allt

Men ok en liten dröm har man ju, en svart/vit sheltie vore ju något att kunna se fram imot:-)

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Starfall
0

Min dröm… hm, har ingen direkt dröm med de hundar jag har nu förutom att de håller sig friska och får ett långt, friskt liv :) Men i höst ska jag förhoppningsvis gå en agilitykurs med Frankie, sen kanske det blir någon tävling. Pyret skulle vara kul att ställa ut någon gång, eftersom hon är i bra höjd och har bra vipp på öronen. (Har fått bra kritik som valp). Sen är det ju detta med att hon är för rund, men jag tänker börja med dietfoder på henne:)

En annan dröm jag har är att skaffa en till valp, en bluemerle tik som ska heta Tindra. Den drömmen har jag haft redan långt innan jag skaffade Pyret. Kennel är också en liten dröm, men det beror på om jag känner jag har tid för det om kanske 5-10 år :)

Ellenfyrkant
0

#6 Hur gammal är han :) ?

Mvh Ellenfyrkant

medde
0

#8 Mickey är snart 10 månader,

Ellenfyrkant
0

10 MÅNADER!!!! :O
Oj och jises, jag trode han var på gränsen till gammal!
Vet inte varför jag fått för mig det måste jag säga. Men guud, nu blev jag riktigt förvånad!

Mvh Ellenfyrkant

medde
0

#10 Se så fel man kan ha! Jag skrev i en tråd då vi köpt Mickey, jag har även visat bilder på han. Så lite om bakfoten har du fått det. Men det är många hundar här inne att hålla rätt på.

BrightGloria
0

Då är Mickey ungefär lika gammal/ung som Zelda. :)
När föddes han?

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

medde
0

#12, 15 okt 2007