När man tänker..
Pss, ni borta ha något slags minneslund grupp :)
.. efter så kommer alla hunder att försvinne upp i himlen. Fick idag, nyss veta att min grannhund Moa har fått åka till himlen ikväll. Hon har legat på djursjukhus i ca. 1 vecka pga lite olika sjukdomar hon fick och idag blev hon bara sämre och sämre. Hon var inte bara en grannhund för mig, utan en vän. Innan vi skaffade Viggo så gick jag mkt med henne, vi tränade osv. Hon var underbar! Hon var 7 år och lydig. Hade med henne t.ex på en frilufsdag i skolan, i en hel vecka på hundträning. Saknar henne redan..
Moa, det spelade ingen roll om du hatade andra hundar eller morrade åt dom. Du var speciell. Och du kommer vara sakad!
Vila i fred älskade Moa!

Det är alltid lika tråkigt att förlora en kär vän… Även om det är ens egen eller någon annans hund eller annat djur. Man kan bli väldigt bra vänner ändå. Förstår hur det känns, mina grannar hade en katt för några år sedan som alltid brukade komma hem till min familj och gosa. Han gick in i huset väldigt många gånger, och jag borstade hans päls också.
Jag vet hur det känns… Men ni kommer ses igen vid regnbågens bro en dag :) Och vara för evigt lyckliga.
Tröstkramar till dig!
Vila i frid vovvan…
//Carro
Tröstkramar till dig.
*Minneslund nu inlagd,samt flyttat detta inägg dit.*
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

#1 Håller verkligen med, så sant så. Tack det värmer :)
#2 Det värmer med! Toppen med en minneslund :)