Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 559 ggr
Ressu
0

God dag 29 juli 2008

God dag allesammans!

Ännu en varm dag, ikväll kanske man hinner med hundarna och simma. Ska även försöka träna lite inför helgens tävlingar…

Hoppas ni har en bra dag. Några planer inför dagen?

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

Niini
0

Inga större planer här, försöka städa lite men det är lättare sagt än gjort med detta fina väder. Antagligen sätter jag på en tvättmaskin och sedan går till parken och leker med Turbo eller till torget och delar en glass :)

medde
0

God dag på er alla! Vaknade i dag med en riktig förskylning!! Näsan rinner och allt känns botten just nu. Men mitt eget fel då jag sitter som klistrad vid C då jag är ute med bilen och åker. Så¨jag får väl skylla mig själv för denna förskylning.

Hur som helst önskar jag er en riktigt fin och trevlig dag med era hundar.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Ellenfyrkant
0

God förmiddag! :D Här har det varit lite blåsigt men vacker hittills. Jag har inga större planer. Egentligen skulle vi varit till Uppsala igår och hämtat min syster på Arlanda idag. Men så blev det inte. Alla tyckte det var för varmt för att gå runt i uppsala på stan. Så vi blev hemma istället, inget jag ångrar för igår hade jag en kompis här så vi låg i poolen hela dagen, gick upp åå gjorde lite mat, frukcocktail och vaniljglass till efterrätt sen ner i plurret igen! Underbar dag! Idag har jag däremot ingenting inplanerat. Väntar på att syster yster ska komma hem! Hon har varit i USA en heeel månad ;D

Mvh Ellenfyrkant