Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 689 ggr
Gittan
0

God morgon 1 augusti

Det var en överraskning att gå in i dag. Tar nog en tid att lära sig det här. Jag har i alla fall öppnat min persiónliga sida. Så nu kan man skriva både här och där

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

BrightGloria
0

Wow! Nu blev man nybörjare på nytt.
Kommer nog ta tid att lära sig allt detta nya men det måste gå. :)

Idag ska jag och min semestrande familj åka till äventyrslandet i Halmstad. Där får hundarna följa med! Tur, annars hade nog jag stannat kvar i lägenheten.
Igår var vi ju och badade i havet. Det var läskigt! Massa räkor, maneter, krabbor, fiskar, gojs, sjögräs och….MUSSLOR!!!!
Dessutom fick jag med mig solbränna som sivder med mig hem. Vilket gör mig något handikappad idag. Äh, får nonchalera det antar jag.

Ha det bättre än jag idag! Kram kram

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Ronja06
0

Det "nya" iFokus utseéndet är toppen! *i like it* Skrattande

Idag ska jag på invigning för U-SM. Det är strålande sol, Ronja och Viggo är på topp, och jag är på mitt bästa humör! Glad

Hoppas ni alla får en jätte trevlig dag!

Mvh Emelie Förlägen

Ressu
0

God dag allesammans!

Ny är då nya iFokus lanserad. Detta är nytt för alla men nog tror jag detta blir super =).

Ikväll bär det av på agilitytävling med Ressu och imorgon ska han med Nina på finska ungdomsmästerskapen.

Ha en bra dag och en superhelg allesammans!

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

medde
0

God dag
Hoppas ni finner detta fint med nya plattformen! Visst det kommer nog ta ett tag innan ni känner er hemma igen. Men tror inte det ska bli några problem. Om ni skulle ha det, tveka inte att ropa på hjälp.

Det verkar som det kommer att bli en spännande helg nu för några av medlemmarna här. Väntar nyfiket på rapporter om detta senare under helgen.  Lycka till alla!

Ha en fin dag nu i värmen, så hoppas jag att vi ses under dag/kvällen.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Niini
0

Oj, vah?! liksom oj! Här har man verkligen att ta igen sig efter helgen. Men nu jobba vidare och sedan hem och förbereda inför kvällen :)

Starfall
0

God morgon alla! =D Eller god middag kanske är bättre att säga;)

Här har det verkligen hänt saker och ting, det kommer nog ta ett tag innan man vänjer sig vid detta. Men jag gillar det än så länge=) Nu ska jag inspektera alla nya funktioner, spännande.

Idag var det solförmörkelse! =D Och jag såg den ^^ Fotade även några bilder som blev mindre bra, men det syns iaf på dom att det var solförmörkelse:)

Ha en bra dag alla!

Kramar/Carro