God morgon 2 augusti 2008!
Äntligen kunde solen gå i moln och vila lite.
Det har varit väldigt varmt nu hela veckan och den gör helt rätt att vila lite. Jag har fått eksem mellan låren och vid näsan. (Har nästan precis blivit av med eksem i hårbotten och bakom öronen) Suckar.
Jaja, det kunde varit värre.
Nu ska jag börja utforska iFokus lite. Hann inte göra det igår.
Ha det bra alla sheltieälskare!
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
God förmiddag. Om solen bara gått i moln är väl ok, men måste det regna också?! Ja du fet är mycket att utforska och jag har börjat upptäcka fördelar med att använda kommandona på tangentbordet i stället för musen. Sedan har vi numera otroliga fotoalbum och en egen personlig hemsida
God dag!
Nu har vi tävlat i agility. Det gick inte så bra idag… (var nog varken min eller Ronjas dag idag). Skrev ett rätt så långt inlägg i min blogg om dagen som har varit. www.ronjaviggo.blogg.se
Mvh Emelie 

God dag!
Idag har väl inte hänt så mycket, är lite trött i benen efter att ha cyklat 3,6 mil igår och idag, men det får jag leva med :) Idag blir det väl kanske ännu mera cykling i regnet för att bygga upp Lussis muskler, får se :P
God dag, här vilar vi bara efter en lyckad kräftskiva :)
Kikar in fram å tillbaka och säger hej. Helt slut efter två dagar på hundtävlingar. Gick inget vidare för Ressus del, men min f.d lärling (från då jag drog agilityträningar före jag flytta) belv finsk mästare tvåa i large =). Lite stolt är man =)