Vilket schampo använder ni?
Som rubríken säger, vad använder ni för schampo åt era Shelties? Jag använder Pet Silk åt Tindra och det tycker jag funkar jättebra. Vi har provat PCL (det hade vi åt pudlarna och det var perfekt åt deras päls) ett tag när vi hade slut på Pet Silk och den fick hon så himla flygig päls av.

hmm,jag skall leta upp shampoona men vi använder shampoo för vit päls till kragen och så på zeke och lus, vanligt men lite dyrare till Lussis kropp och black and white shampoo till zeke om jag har för mig rätt!
Ring 5 black out åt Poitsu. Å minkoljeschampo åt Ressu
Jag använder Fyra Ess hundshampoo + balsam till mina älsklingar:)
puttar upp lite ;)
Det känns som Mickey har ett för varje dag eller väder. Vi har ett hav här hemma.
#4 När vi puttar upp kan vi väl skriva lite i tråden i stället, ser mer kul ut. Har sett att flera bara skriver putt, Tycker alla har så bra fanatis och duktiga skribenter så detta ska inte vara ett problem.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Jag är inte så avancerad utan använder mig av Natusan barnschampo (balsam och schampo i ett). Så ibland luktar de hallon, och ibland äpple;). Det är säkerligen inte det bästa enligt konstens regler, men det har funkat bra på samtliga hittills.:)

#6 Är det bra? Natusans alltså? Jag tycker såklart om det vi använder nu, men det är inte så kul att lägga ner så mkt pengar på ett schampoo som man vill använda till vardags, och man vill ju ändå att hunden skall vara fin!
# 7 Jag tycker att det funkar alldeles utmärkt. Det är säkert inte lika bra som specialschampon för olika färger och pälsar, och om jag hade haft nån hund som behöver lite hjälp på traven av olika skäl (t.ex torr päls) så hade jag kanske använt nåt annat.