Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 709 ggr
Ressu
0

God morgon 7 augusti 2008

God morgon allesammans!

Idag ska jag försöka ta ett träningspass med Ressu och se hur det går.

Nu närmar sej helgen igen. Har ni några speciella planer inför helgen?

Ha en bra dag allesammans!

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

Ronja06
0

God morgon!

Så har man gått och blivit sjuk… *SUCK* Eller rättare sagt fått en kraftig förkylning. Idag hade vi tänkt åka till mammas kompis för en kopp med kaffe, men vi får se hur jag mår innan dess.

Och nu har vi köpt hus! Redan i helgen ska vi flytta över en del möbler, sedan ska vi iväg till IKEA och köpa en del också.

Det är ett stort hus, rätt så nära Skrea strand (för er som inte vet vad det är, så är det en jätte stor fin strand)

Vi har en JÄTTE STOR trädgård. Och inte minst… Det är ute på landet, och byggt på 1800-talet! Skrattande Ska bli så roligt! Så nu har jag börjat kolla in vilka nya agilityhinder jag ska köpa in och ha där. Tanken är att detta ska bli som ett "extra hem", så att då jag vill "bort" från familjen ett tag så kan jag få bo där då jag är ledig. Glad

Mvh Emelie Förlägen

Niini
0

Först vill jag bara påpeka att det väl ändå är 7 augusti idag ;)

Idag har vi tagit sista vaccinationen på ett år och Turbo brydde sig inte som vanligt :) Ikväll kanske en runda till centrum och Konstens Natt. Helgen blir i jobbets tecken, önskar jag hade kväll på lördag så vi hade kunnat fara och kolla på utsällningen som hålls i Malax.

Starfall
0

#0 Det är faktiskt den 7:e idag =D Hehe, det vet jag eftersom min lillebror fyller år idag;)

Idag ska jag börja packa inför min resa till Tyskland. På Söndag åker jag, och kommer hem den 18:e. Det kommer bli kul, men kommer sakna er… På lördag åker jag till min kompis, eftersom jag ska åka med hennes familj och vi åker tidigt söndag morgon…

#1 Krya på dig Emmelie!

#2  Vad duktig Turbo var =)

BrightGloria
0

#1 Vad roligt för dig Ronja06! Vad härligt det måste kännas. Krya på dig också.

Vi har köpt lite lever lite vovvarna som jag ska gå iväg och gömma idag. Tänkte att dom skulle få leta upp det på promenaden som vi ska gå lite senare, när det slutat att regna med andra ord.

Det kommer voffsingarna nog gilla. :)

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

medde
0

God dag
Min dag är helt upp och ner och så har varit nu ett bra tag! Dom bygger ett nytt hus här utanför, och arbetet börjar prick kl 0700 med dunder och brak. Så här ser det ut utanför mitt fönster

Men hoppas ni alla har det lugnt och fridfullt runt omkring er!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Niini
0

#5 usch, påminner om hos svärmor där de fixar nya kablar..

medde
0

#6 Visst är det hemskt! Du skulle se på andra sidan av huset, hur det ser ut där! Pust!!!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥