Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 541 ggr
Ronja06
0

God morgon 9/8

Vad tiden går fort! Om 10 dagar fyller jag år! Skrattande Och om 8 dagar börjar skolan. :)

Idag ska jag inte göra så mycket. Ska nog ringa en kompis o fråga om vi kan åka in till stan och handla kläder. Det börjar bli dax för det nu.

Ha det bra alla!

Mvh Emelie Förlägen

BrightGloria
0

#0 Grattis i förskott. Till det andra vet jag inte vad jag ska säga.

Nu är det jag som sitter med förskylning.  *suck* Förkylning är SÅ jobbigt! Får se hur jag mår lite senare, hundarna behöver verkligen komma ut. Det blev inget igår då Zelda mådde dåligt. :(

Ha det bättre än oss allihopa!!

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

medde
0

God morgon.
I dag ska jag och tösen min på bio, och se Space Chimps! Det ska bli kul hoppas jag.

Ronja06 Din bror fyller väl år samma dag som jag? Har för mig det. Skolstart är det snart! Min tös gillar det inte alls. Vill ha längre sommarlov. Men jisses vad sommarlovet gått fort denna sommar tycker jag. Snart är det jul!!!

Hoppas vi ses härinne under kvällen//Må bäst.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Ronja06
0

#1: Tack :)

#2: Yepp. Han fyller år 23:e Augusti :) *för du fyller väll år den 23:e du också?* Glad

Mvh Emelie Förlägen

medde
0

#3 Stämmer!

Nu har det börjat och regna igen, dagen var ganska fin, men nu åter regn…

Är jag ensam här inne nu på lördagskvällen eller??

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Starfall
0

Hej! Nu har jag kommit fram till Tyskland =) Min kompis hade visst en dator sa jag kunde passa pa och logga in. Men jag kommer inte vara inne sa mycket, men nu vet ni iaf vart jag är :)

Ha det bäst!
Kramar//Carro