Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 754 ggr
BrightGloria
0

God morgon! 11/8-08

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag är det fortfarande mulet, med andra ord, en perfekt dag för regn.
Vi ska få hit mammas jobbarkompis plus hennes döttrar, dom ska stanna på fika så jag tittar in här snabbt innan vi ska börja städa lägenheten lite. :)
När dom har åkt så ska vi till min syster och hennes gård och hälsa på lilla Zazo!
Jag blev nämligen adoptiv mamma till en myskanka igår. ;) Hon är jättesöt! Detta är ändå något av det märkligaste jag någonsin gjort.

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

medde
0

God morgon Idag är solen framme lite, men det är ingen värme i luften. Vaknade av att sprängningarna har börjat igen runt huset, Måndag….

#0 Vilken söt anka du har lagt in bild på!

Ha en jättefin dag alla!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Niini
0

God morgon, här är det grått och trist :/ Har hittills jobbat 7-10 och sen tillbaka 15:30-21:30.. *suck*

Ha en bra dag!

KajsaM
0

God dag på er!
Har varit lite "inaktiv" ett tag, pga. att jag hipvipps for till piteå i några dagar :) Men nu är jag hemma. Ikv har vi hemma match, hoppas vi vinner :)

Ha en toppen dag!

[Malin3033]
0

Halloj!

har haft fullt upp med kompisar och agility i helgen så har inte varit så aktiv, men nu är jag tillbaka!

idag är det 2v kvar innan skolan börjar, både längtar och inte längtar, men det är väl så det ska vara.

Har sett att många har bytt namn på sitt nick på sista tiden, tur att ni har kvar bilderna så man känner igen er!

Ronja06
0

#4: 2 veckor!!! Jag börjar nästa måndag xP

Mvh Emelie Förlägen

medde
0

#4 Jag har gjort en tråd just om detta, så dom som har bytt namn kan "presentera" sig i den, så vi känner igen våra "gamla " medlemmar

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥