God morgon 15 augusti 2008
God morgon allesammans!
Kikar in fram å tillbaka före jag beger mej ut på bygget =).
Nu är det snart helg
. Vad har ni för planer inför helgen? Själv ska Ressu på agilitytävling på söndag. Hoppas det går bättre för dom då =)
Ha en bra dag allesammans och en underbar helg!
God dag. Hoppas ni alla har en riktigt bra dag, för er flesta börjar väl skolan snart? Men jag tror ni alla går dit med ett stort smil på läpparna att äntligen börjar skolan
Ressu! Ett stort lycka till i helgen!
Nu ska jag iväg till dotter som är på fotbollskola, i dag kommer det dit spelare från A-truppen och ska hjälpa till sen ska dom få match biljetter till en match, ni må tro hon tycker detta är kul.
Hoppas vi ses under dag/kvällen. Må bäst alla!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
God dag, äntligen lite fint väder här :) blir nog en långpromenad ikväll! Imorgon startar vi tidigt mot villan och är där hela dagen och på söndag ska det städas! Ingen vila trots att man äntligen får en ledig helg. Men nåja snart börjar skolan och då är alla helger fria från jobb (eller?).
#0 Lycka till på banan på söndag!

Jaa du Medde, om man ändå kunde le när man gick till skolan. Kanske sista dagen med första??!!
Idag så mår Zelda jättebra. Hon äter sin medicin utan problem och en av dem tycker hon t.o.m. om! Ingen feber alls och hon vill inget annat en gå ut eller leka så om det är fint väder i morgon så kommer jag ev. gå en härlig skogspromenad med dem.
Sen får nog Stintan följa med mig när jag ska rida i morgon och träffa gammla pigga goldentiken Athena.
Lycka till Ressu på tävlingen! Håller tummar, tassar och ankfötter. XD
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Här i stan (okej, byn ;) är det same sm nu, så de är full rulle hela tiden! :D kommer därför vara ganska oaktiv