Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 882 ggr
medde
0

God morgon 17/8-08

Nu är det sista dagen på sommarlovet för er flesta härinne! Min tös börjar även i morgon, men inte alls till hennes stora lycka. Men en fördel är att klubbarna och alla kurser brukar starta vid denna tid. Så lite kul finns det ju att se fram imot.

Just nu har vi regn och grått trist väder, så nu bllir det en blöt hund vid varje promenad. Men vad gör det, inget alls.

Hoppas ni får en fin dag alla och att vi ses här inne under dag/kvällen

Mvh medde

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Ronja06
0

God dag

Sista dagen på sommarlovet för mig också. Men jag tycker det kommer bli skönt att börja skolan igen. (i alla fall nu. Om 3 veckor kommer jag säkert vilja ha sommarlov igen)

Idag är det kalas! Gissa vem som ska firas? :) Jag! Skrattande Men det är först på tisdag som jag fyller år

Mvh Emelie Förlägen

BrightGloria
0

#1 Då väntar jag lite med att gratulera. :)

Själv har man ju ganska bra väder. Ska åka ner till Karlstad och shoppa med familjen lite. Sen när vi kommer hem så ska jag gå en härlig skogspromenad med voffsen.
Sen i morgon…brrr….skolan.

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Starfall
0

God morgon!

Jag börjar inte skolan i morgon, jag börjar pa tisdag. Fraga inte varför hehe, det vet jag inte ;)
I morgon kommer jag hem fran Tyskland sa da kommer jag kunna vara mer aktiv.

Ha det bra!

Kramar/carro

medde
0

#3 Sitter du inloggad på andra sidan sjön?

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

KajsaM
0

Själv har vi en vecka kvar till skolan startar, hoppas den går lååång samt ;) Nu har vi fått tillbaka fin vädret och same sm är slut! Nu väntar vi bara på höstmarknaden med spänning :D

BrightGloria
0

#5 Inget går så snabbt som veckan innan skolan. :)

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Jojsan
0

Jag har också lov en vecka till :) Men det kommer gå för fort och så plötsligt ska skolan börja igen.. Ser dock fram emot det mer än vanligt denna gång ^^ Har haft fint väder idag så jag har badat lite, rätt kallt i vattet tyvärr ändå.

KajsaM
0

#6 Tyvär så är det ju så :-)