Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 749 ggr
medde
0

God dag 22-08-08

God dag från en mulen och grå sthlm.  Äntligen är det fredag och det blir en härlig sovmorgon i morgon hoppas jag, tösens första skolvecka avklarad nu är det bara 80 dagar kvar till jullovet kvar! I morgon fyller jag år så det kanske inte blir allt för mycket av mig härinne i morgon. Även Ronja06 lillebror fyller år. Vi saknar och hoppas att Ronja06 kommer snart in igen!

Ha en riktigt bra dag nu alla och hoppas vi ses under dag/kvällen. Krama era hundar:-)

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Niini
0

God morgon, snart dags att laga mat och sen hoppa i duschen för att göra sig klar inför kvällsskiftet i regnet… Hela helgen går i jobbets tecken men på söndag är det slut. Då väntar en skön veckas sommarlov och sen skolan.

Grattis i förskott Medde!

medde
0

Måste visa er min dotter nya hamster! Bilderna är tagna av Asa-N här på iFokus, det är även hon som är uppfödaren till denna söta lilla ponke vid namn FrallaB

Kolla in. Snacka om att kunna sova gott!

Asa-N
0

Åh söt-plutten matvraket Fralla Kyss ja de är för söta när de sover så där på rygg :o))

medde
0

Visst är de söta då! Men tala om trygg och cool hamster att lägga sig på detta viset och slagga!

BrightGloria
0

Naaw, så söt liten hamster.

Grattis i förskott Medde! Ha en trevlig födelsedag!

Just nu är jag hemma en timma från skolan. Börjar 10 över 12. Men lite hinner jag göra här hemma. Som att sitta här inne och prata. :) Alltid trevligt på sif.

Ska till skolan och göra ett mattetest sedan. Uj, jag har redan hunnit göra bort mig inför några klasskompisar pga. min usla mattehjärna. Men men, man kan ju inte vara bra på allt. Skrattande

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

KajsaM
0

Go dag på er!

Nåå va söt hamster! :)

Nu är det inte länge kvar tills skolan börjar! Nu ska jag och en kompis ut och promenera en sväng och sen ska vi bara vara allihopa och mysa på :)

Starfall
0

Gud så söt hamster, medde! =) själv ska jag också skaffa hamster snart:)

Nu sitter jag i skolan, och väntar på lektionen som börjar snart… Ska bli skönt och ha lite helg nu även om jag började i tisdags;)

Kramar/carro

Jojsan
0

Jättesöt hamster medde! ^^

Idag är det äntligen soligt! Kaninerna blev väldigt glada när de fick komma ut ^^ Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag, det får vi se..

medde
0

Vad glad jag blir att ni tycker den lilla hamster är söt. Men han är en liten godig, tösen min är så stolt över han. Nu är hon även mer stolt då hon läst här vad ni skrivit. Så hon tackar så mycket för dom fina orden.