Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettot-prat
Läst 1072 ggr
Ronja06
0

Kommer ej vara aktiv

Jag kommer ej att vara aktiv ett tag framöver nu. Anledningen är lite privat, har lite problem hemma o sånt helt enkelt. Vet inte hur länge som jag kommer att vara oaktiv. Det beror på hur lång tid tar tills allt löser sig, kanske till och med dröjer fram tills nästa sommar tyvärr. Sedan har jag jätte mycket skola som också tar en del tid.

Om ni vill följa oss så kan ni alltid besöka vår hemsida, och läsa bloggen. Den försöker jag uppdatera varje dag. http://www.hundliv.webb.se

Kommer verkligen att sakna er här inne, och kunna sitta framför sheltie.ifokus och skriva till er. Kommer nog att logga in någon gång för att kolla inlägg och kolla inkorgen. :)

Ha det bäst! För det är ni verkligen här inne! KRAMAR

Mvh Emelie Förlägen

medde
0

Men men! Ronja06, vi kommer at sakna dig här inne i massor. Hoppas då snart kommer åter, Men först och främst ta hand om dig. Vi finns kvar här inne var så säker, och vi glömmer dig inte!. Skynda dig åter:-)

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Ellenfyrkant
0

#1 Emelie kanske du borde välja att skriva eller Ronja06 Skäms?

Du har just gjort mig vääldigt nyfiken >.<
Hoppas problemen löser sig och ha ett trevligt slut på den underbara sommarn :)

Mvh Ellenfyrkant

BrightGloria
0

Oj, det lät jobbigt.
Men ha det jättebra och ta hand om dig på bästa sätt!
Hoppas verkligen att du loggar in då och då. Vi saknar dig redan!
Tittar in på bloggen då och då.

Kramar i massor!

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Niini
0

Ta hand om er!

medde
0

#2 Har en medlem en nick använder vi det och inte det riktiga namnet. Glömde 06 men tror alla vet vem jag talar till ändå.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Jojsan
0

Vad trist :/ Men hoppas det löser sig för dig och att du kommer tillbaka snart!

Ronja06
0

Tack alla ni som bryr er. Ni är värda guld ska ni veta <3

Men loggar troligtvis ut nu för sista gången på ett tag framöver. Lycka till med era hundar. Och grattis medde i förskott!

Mvh Emelie Förlägen

BrightGloria
0

Men Ronja06 var det inte du som skulle fylla år snart?
Då kommer ju jag att missa att gratta dig så jag gör det nu och förhoppningsvis så läser du det. :) Grattis!
Kram och sköt om dig och vovvarna!

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

KajsaM
0

Vad tråkit, hoppas allt löser sig på bästa sätt! Tittar in i eran blogg ofta, dom är ju för söta :) Ta hand om er!

Ronja06
0

Loggar bara in en snabbis och kollar hur ni har det Glad

Mvh Emelie Förlägen