God morgon 24-08-08
God dag.
Måste börja direkt med ett stort tack för tråden som jag fick igår:-)
Hoppas ni alla haft eller har en fin helg. Imorgon är det en ny skol/arbets vecka. Har kurser och hundklubbarna kört igång runt om där ni bor? Här har dom inte riktigt kommit igång ännu med kurser, så vi väntar ivrigt på att få komma igång med Mickey.
Nu ska vi ut och träna en stund med den lille herren som inte alls vill komma numera på inkallning!
Ha en fin dag alla!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Go dag på er!
Idag har jag inte gjort annat än hälsat på gammel mormor & morfar, å sen mormor & morfar. Nu ska jag bara äta och sen äre träningsmatch mot pojkarna :)
Imorgon börjar dessutom skolan!

Här är nästan hela familjen samlad. Sitter och äter äppelpaj i det fina vädret. Massa getingar och värmetrötta vovvar.
Man ska inte klaga. Men faktist, jag väntar till vintern. X)
Zelda och Stintan får promenad ikväll istället. Det är för varmt just nu. Sen har jag lagt agility åt sidan och ska rikta in mig på lydnad istället. En anledning är för att jag aldrig kommer till sunne bhk! Inga bussar eller nåt. Mamma gillar visst inte att åka dit och bla bla bla! Så förhoppningsvis så blir det lika roligt. Då kan jag träna i trädgården.
Ha det bra alla vovverister!
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
Härlig eftermiddag. Sista barnfria dagen. Ska städa lite nu innan barnen kommer hem igen. Ha nu en härlig eftermiddag alla.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld