God dag (tisdag 26-08-08)
(Varning för äcklig text)
Idag när jag kom hem från jobbet så möttes jag av en viihiiidrig lukt. Jag gick in i köket och vad tror ni jag ser? Enya hade både kissat och bajsat på golvet (hon rastades innan jag for men då passade det sig inte att bajsa tyckte hon). Tindra är dessutom magsjuk (eller så har hon ätit nåt dåligt på promenaderna) så hon hade inte kunnat hålla sig hon heller utan hade också bajsat på golvet. Så det var bara att sätta igång och skura hela köket och öppna balkongdörren och vädringsluckorna. Huvva!
Så det blir nog ingen klubbkamp för Tindra imorgon..=P
Hoppas att ni har haft en trevligare dag än jag.
God dag!
Idag var det den andra dagen för mig i skolan. Vi slutade halv ett vilket var väldigt skönt! Resten av dagarna går jag till halv fyra. Ikväll ska jag äta middag hos mormor och morfar, ska bli supermysigt.
Ha det bra alla!

#0 Huu! Vad äckligt det där lät då SparklingTindra! Påminner mig om Zeldas sjuka dagar.
Då hon hade löpskydd och bajsade lösbajs innomhus. FY vad det luktade illa!
Men idag på min 2,5 h rast så cyklade jag hem och gick ut med hundarna, åt mat och låg sedan och slappade i sängen. Tror ni inte jag somnade då??!! Vaknade och såg att lektionen hade börjat för en halvtimma sedan och jag flög upp och hoppade på cykeln. Trampade i väg i regnet och kom fram blöt och generad. Det ska jag inte göra om!
Ha det bäst!
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
#2 Jaa, jag hade nästan lust att vända och fara tillbaka till jobbet. ;)
Nu sitter jag här óch väntar på min moster. Jag ska hjälpa henne och min kusin med agilityträningen för min andra mosters hund Ella. Jag hade tänkt ta med mig Tindra men det går ju inte precis nu. =D
God kväll.
Jisses vilken dag du haft SparklingTindra. Avundas dig inte!
Som ni ser så har alla artiklar fallit bort från "löpet" det finns bara huvudnyheten kvar, detta fel finnes på alla sajter, och jag hoppas dessa kommer åter inom en snar framtid. Lite fortlöpande info så ni vet.
Ha en fn kväll/God natt
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥