Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 517 ggr
Gittan
0

God morgon 28/8

God morgon. Sitter vid datan medans barnen äter. De ska snart i väg till sitt dagliga arbete. Själv är jag ledig i dag och kommer att ge mig i väg på en liten ridtur om inte regnet kommer. Ha nu en bra dag alla.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

medde
0

God morgon. Vad härligt det låter med en ridtur så här på morgonkvisten! Hoppas regnet håller upp så ni kommer ut. Må bäst GittanL

Regnet finns där, men med lite hopp börjar det att klarna upp lite, hoppas det. Just kommit in med Mickey, han ser ut som *urk* nu när det är blött ute.

Hoppas ni alla får en fin med och att vi ses härinne kanske under dag/kvällen.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

SparklingTindra
0

Här småregnar det lite så jag hoppas att barnen på dagis inte vill gå ut idag. ;) Jag har bara 3 timmars jobb idag (börjar klockan ett) så det har blivit långpromenad med hundarna i regnet. Tindra verkar vara bättre i magen nu. Igår mådde hon jätteilla och kräktes på promenaden men idag har hon inte gjort nåt sånt.

Nu ska jag gå och äta lunch och sen kissa valpen och sen bär det av till jobbet.

Ha det bra allihop.

BrightGloria
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Wiihii! Fick sluta tidigare idag. Ungefär 1,5 timmar innan den valiga tiden. Är så glad att vi flyttade in till byn så jag kan åka hem på rasterna och när vi slutar tidigt.

Ska också rida idag. Ska gå med Stintan och Zelda till stallet och rida en sväng. Ska bli skönt och givande. Vädret är soligt och blåsigt så jag får hoppas att jag inte blåser av.

Snart ska vi ha friluftsdag i skolan och då valde jag "svampplockning"!! Haha! Låter kanske tråkigt men det var den enda aktiviteten där hundarna få följa med så då kör jag till på den. Ska ju lära dem att leta svamp ju. X)

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

medde
0

Nu loggar jag ut för i kväll, ses i morgon hoppas jag.

Må bäst alla/Sov gott

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥