Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettallmänt
Läst 552 ggr
medde
0

Bästa / värsta sommarminne

Sommaren har varit lång och väldigt fin detta år tycker jag. men vilket är erat bäst/värsta sommarminne? 

Vårat bästa var nog då Mickey flyttade in till oss, ok det var ju inte riktigt sommar då men näst intill. Värsta har jag nog inte riktigt, men ett som jag minns med andan i halsen var då Mickey sprang på en brygga och ramlade ner i vattnet. Oj vad rädd jag vart, då jag visste hur han simmade eller något. Men upp kom han och vi fick tag i han igen. Tack o lov. Bästa kan även vara då han följde med oss till Astrid Lindgren Värld och vi bodde på camping byn där. Vilken perfekt hund vi har. Mickey skötte hela sin tur ner dit perfekt och allt vandrade i parken samt att vara i camping byn, utan ett enda felsteg. Wow vilken hund vi har! Det är ett bra minne. Allt var perfekt Mickey, dotter ja allt var pefekt.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

BrightGloria
0

Värsta var Zeldas matförgiftning.

Bästa var nog att Zelda lärde sig simma.

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Ressu
0

Bästa var nog Ressus stigning till klass 2. Skrattande

Värsta var nog min olycka med handen som fortfarande bråkar Rynkar på näsan

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

medde
0

#2 Det har jag missat vad hände?

Gunneriusson
0

Värsta var när Dexter blev påkörd, men som tur var gick bra. Kanske också när han blev biten av en annan hund så han fick ett hål i läppen. Men det var ingen elak hund som bet honom utan det blev bara så när som lekte :)

Bästa…jadu. Bästa är nog när jag var med båda mina hundar i stugan och de lekte och busade och simmade med varandra. Bli alltid så glad när min gamla golden Sally är pigg och vill vara med och leka.

Niini
0

Värsta är väl kanske egentligen från våren när vi fick bakslag efter bakslag angående att få en valp :/ Men det löste sig till sist och resulterade i vårt bästa minne när Turbisen kom hem till oss :)

Ellenfyrkant
0

Mitt bästa var Bulgarien med mamma :)
Det värsta var helt klart när jag och Zigge blev jagade av ett vildsvin i skogen!

Mvh Ellenfyrkant

Starfall
0

Det bästa var när Pyret började lägga sig på komando, tänk ett sånt enkelt kommando som jag tragglat med nu sen hon kom för över ett år sedan. Inte har hon kunnat "ligg" på kommando. Men nu går det superbra, samt att hon numer kan gå fot på kommando =)

Värsta var när min katt Ozzy blev påkörd och dog… Min lilla älskade Ozzy som var så underbar, och som var Tossans son.. Tossan är ännu inte hemma, har nu varit försvunnen sen i december… Att även hennes son är borta nu gör inte saken lättare :(

Ressu
0

#3 Menar du Ressus stigning eller olyckan?

8.6.08 Steg Ressu i Vörå till Medi 2an

Föll och slog handen i en dörrkarm så ett ben i handen har flyttat på sej =(

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

medde
0

#8 Handen! Vad som hände med den. Aj! Det lät väldigt ontFörvånad