Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 897 ggr
Niini
0

God morgon 29/8 -08

Så var det morgon igen, Turbo väckte oss första gånge  kl: 6:03 och gissa vem som aldrig somnade om?

Nå hur som helst, kommer förhoppningsvis bli en bra dag! Solen skiner och sambon har tagit ledigt idag så vi får en långhelg  tillsammans <3 Känner att det behövs efter att jag nästan hela sommaren haft helgjobb. Ska uträtta en del ärenden idag så jag kommer antagligen vara en yr lite höna ikväll ;)

Ha en bra dag!

Ressu
0

God morgon allesammans!

Kikar in före jag fortsätter min färd. Igår var jag och hälsade på valpar, dom var sååå underbart söta =)

Hoppas ni får en bra helg och så kommer jag tillbaka på söndag =)

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

Niini
0

Får hoppas att jag inte är en yr höna ikväll! Fick just veta att jag ska i jobb 15:30-21:30..

KajsaM
0

Hej hallå på er!

Nu äntligen har jmks höstmarknad börjar! Yeeey :D Har jobbigt i 2h för ett tag sedan och ikväll blire ut på marknadsområdet :)

BrightGloria
0

Äntligen fredag! Har väntat hela veckan tills denna dag. Är så skönt att kunna slappa i tre dagar innan skolan börjar igen. Inte för att det kommer bli så mycket slappande eftersom jag ska hålla igång hundarna och hästarna hos kompisen.

Idag fick Stintan hoppa in i duschen. Luktade lite väl mycket hund. Så nu glänser hennes kritvita päls. Dom fick även sin skönhetsbehandling, vilket behövdes så nu är dom jättefina!

Sen ska vi ha en mysig middag med familjen. Lite snacks och gott gott. Får se om jag orkar rulla till datorn ikväll. ;)

Ha en fortsatt trevlig dag/kväll!

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Jojsan
0

Hej hej!

Idag har jag kommit hem från skolan, bor där på vardagarna nu, utan internet. Har bara ibland internet då jag kan gå in på skolans datorer så jag kan inte kika in här så ofta tyvärr.. Ikväll ska jag nog bara ta det lugnt :)

Gittan
0

God kväll på er. I dag har det verkligen varit en höstdag, rått och kyligt. Ha nu en bra kväll. Själv ska jag titta på Royal League galan

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld