Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 735 ggr
Gittan
0

God dag 31 augusti

Hej. Jag håller på och förbereder morgondagens resa till Stockholm. Den trippen kommer att vara en milstolpe för mig. Ha nu en bra söndagseftermiddag och -kväll.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Niini
0

#0 Trevlig resa!

Ikväll ska vi med Turbo på första vardagslydnadskursen :) Hoppas det går bra och vår lille är en snäll vovve som lyder matte ;)

BrightGloria
0

Idag har vi varit i stora skogen och letat efter svamp. Vi fann allt några kantareller men ungefär 10-15stycken bara. :) Men vi blev jättenöjda för det med.
Jag är mest glad över att jag lyckades komma över lite av rädslan för stora stygga djur.
Hundarna var överlyckliga och nu ska vi ägna resten av kvällen till att plocka fästingar. Hittils har vi funnit runt 26 fästingar på dom.

Men det har varit en bra dag i dag. Hoppas ni har haft det lika bra!

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Starfall
0

Hej!

Idag har jag åkt till Skåne och hämtat min hamster. En resa på ca 30 mil enkel resa… Som tur var fick jag åka med snälla Mikis85 här från iFokus, för hon skulle hämta en kanin:) Så det var perfekt…

Nu ska jag ägna resten av kvällen åt min älskling <3

Kramar

[Malin3033]
0

God dagens!

Idag har jag haft feber, och dagen blev inte bättre när en av mina hamstrar dog, då ett år och 9mån gammal. mamma till två helt underbara kullar, sammanlagt 20 ungar. (11 i första, 9 i andra). Har hennes dotter och dotterns pappa kvar, men hon flyttade upp till himmelen idag. Så nu har jag ett ljus brinnandes här vid datorn.

KajsaM
0

#1 Trevlig resa!

#4 Så hemskt! Beklagar :(

Idag var det sista dagen på marknaden tråkit nog! Har jobbat och städat åt fotbollen. Och satt upp en tältkåta :) Nu pakcar jag för fullt för imorgon ska jag campa med skolan i akkats, till på onsadag. Så nu säger jag hej då och ta hand om er!