God morgon 2 september
God morgon allesammans!
Här är fullt upp. Men tänkte iaf. kika in och säga hej till er alla.
Hoppas ni har en bra dag allesammans!
God morgon! Är en ledig dag idag men vi ska städa och träna så sist och slutligen blir det inte så ledigt :)
Det blev en sömnlös natt i natt. Det var väl för mycket i går. Känner mig pigg i alla fall. I dag hämtade de fåren och hoppas de kommer tillbaka nästa sommar. Vi får väl se om den gamla blandrashunden hänger med då också. Tänk han ville bara vara med fåren. Ha nu en bra eftermiddag alla.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Äntligen var skolan slut och dags att slappa lite.
Ska snart gå och hämta min lillebror på fritids och då tar jag hundarna med på en liten promenad.
Om det slutar att blåsa lite så kommer jag och Zelda gå ut i trädgråden och träna lydnad.
Skulle någon vilja skapa en artikel om lydnad också? Eller finns det redan kanske?
Ha det jättebra allesammans! Hoppas ni får en fortsatt trevlig Tisdag!
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
Hej hej!
Kan inte logga in så ofta nuförtiden förutom på helger, eftersom det finns ingen internet på internatet där jag bor.. Använder skolans datorer istället. Kikar in lite då och då ändå och ser vad som skrivs. Skriver faktiskt inte så mycket själv.. Men jag läser i alla fall :) Idag har det varit en vanlig skoldag, vi hade sovmorgon idag och började 10.05. Imorgon slutar vi tidigt, ska kanske in till stan då :)
Hoppas ni får en bra dag ^^
God kväll. Snart börjar Speedwayen på teven. Speedway - den bästa motorsporten
Sköt om er