Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettot-prat
Läst 800 ggr
Ellenfyrkant
0

OT - Känna igen ? ;)

Om du skulle se någon av meddlemmarna här på SiF på stan, skulle du känns igen denne då? Sannorlikheten är störst att du känner igen…. Ja, vem :) ?

Passa på att bifoga varsina nya bilder på er själva för att uppfriska varandras minnen! :)

*nyfiken på om någon skulle känna igen mig*

Mvh Ellenfyrkant

Ellenfyrkant
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag skulle med störst sannorlikhet (om någon) känna igen Starfall och BrightGloria :)

*Bifogar bild på mig själv :)*

Mvh Ellenfyrkant

BrightGloria
0

#1 Eftersom jag nu redan sett dig på sheltieträffen så blir det ju du såklart. :)
Förlåt att jag inte var så social av mig, men jag blev så upptagen med att bära Zelda. :) Nästa gång så ska jag minsann bli bättre. :)

Så för mig blir det nog Ella_Pella och Malin3033.

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Ellenfyrkant
0

#2 Ingen fara ;) Antog att hon löpte ? :P

Mvh Ellenfyrkant

BrightGloria
0

#3 Yep, hur visste du det? XD

//BrightGloria
- Hemsida

Jojsan
0

Jag vet inte.. Kanske medde, Starfall och KajsaM (fast kajsa har jag redan sett ^^).. Har ingen ny bild på mig sen jag klippte mig så det får bli en sen jag var långhårig ;)

Ellenfyrkant
0

#4 "Antog" :P

Såg helt enkelt inte så många andra skäl till att ta med sin hund på sheltieträff och sen bara gå åå bära på den, när det dessutom var en tik så :P

Mvh Ellenfyrkant

KajsaM
0

#5 Va har du sett mig? :D

VeNyRa känner jag absolut igen, sen skulle jag nog känna igen SparklingTindra kan lätt också :)

Jojsan
0

#7 Jo, jag sa det till dig efteråt (skrev snarare).. Det var rätt längesen.. Jag åkte förbi i bilen och såg dig gå med 2 kompisar ^^

KajsaM
0

#8 Juuustde! Nu kommer ja ihåg :D Roligt att du kände igen mig från bilen å allt =)

Jojsan
0

#9 Haha jo ^^ ;)

Starfall
0

Oj då, hehe… Jag vet inte om jag skulle känna igen någon, och även om jag trodde mig se en person skulle jag inte våga gå fram och fråga om jag har rätt ;) Jag har rätt svårt att känna igen folk, ibland även mina vänner…

Ellenfyrkant
0

#11 Haha oj, det kan ju bli hemskt pinsamt :P

Själv har man någe otroligt bra ansiktsminne, vilket är roligt men jobbigt ibland för ser jag någon jag känner igen måste jag bara komma på varför XD Vissa är ganska självklart att jag känner igen, senast var det mattanten som var ute och cyklade (under sommarlovet) då fick jag fundera ett tag på vart hon kom ifrån, men jag visste att det var en plats jag besökte ofta, tänkte på mataffärer innan jag kom på att det var en av skolans mattanter xD

Något som var lite småskummt var att jag kände igen en tjej på en hundutställning för att jag sett henne på rusta någon månad tidigare, hahahaha XD Det är otroligt xP

Mvh Ellenfyrkant

BrightGloria
0

#12 Ja, vissa männsikor kommer man bara ihåg. Även om den inte har en enda koppling till ens liv. :)

//BrightGloria
- Hemsida

BrightGloria
0

#12 Ja, vissa männsikor kommer man bara ihåg. Även om den inte har en enda koppling till ens liv. :)

//BrightGloria
- Hemsida

Ressu
0

Jag skulle väl nog känna igen Jennifer89 och hennes syster Skrattande, eftersom dom har jag ju träffat.

Detta är då en nyare bild på mej sen jag skaffa nya glasögon

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

Niini
0

Skulle kanske känna igen Ressu..

Emmeli
0

Emma93 (om hon nu ännu heter så? :P ) Då jag sett henne ett antal gånger på hundutställningar :P