Dagens ros
Dagens ros vill jag ge till i första hand medde och LeffeD, (två helt underbara människor, som verkligen kan lyssna och ta sig tid) både som personer och som sajtvärdar på Sheltie respektive Cornish Rex iFokus för att de håller en så fantastisk stil på sina respektive sajter och sedan en ros till alla Medarbetare på dessa sajter för att de har så hög klass och hjälper till att hålla denna underbara standard på sajterna. Sedan en ros till alla er medlemmar som skriver så fint i alla trådar. Ni ska veta att utan dessa två sajter skulle jag nog inte klarat det senaste året. Bara genom att läsa det trevliga ni skriver och att ingen har skrivit negativt om det jag skrivit. Ni är underbara allihopa. I bland när jag inte kunnat sova pga oro har jag kunnat gå in och läsa en stund på dessa två sajter och sedan varvat ned.I dag har mitt nya liv med barnen börjat. Utan att behöva vara orolig över vad som kan hända.
Tack alla ni
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
GittanL! Tack för det fina du skrivit, det är inte utan att mitt öga är riktigt tårfyllt. Men jag behöver inget tack. Har bara varit en medmänniska som finns här. Man ska behandla människor som man själv vill bli behandlat och bemött. Men ok lite vet jag vad du mött, vi har ju liksom rott i likadana båtar, fast på varsitt håll. Men ett mänskligt hjärta kommer man långt med. Allt annat får man tillbaka en dag.
Men ditt fina beröm till sajten blir jag stolt över, både medlemmar och medarbetarna härinne är väldigt fina och bra människor, och att målet har varit många gånger att få en trevlig träffpunkt där vi kan tala om allt, utan påhopp och dumheter. Alla ska behandlas med en respekt som sig bör.
Men jag är så glad att då rott din båt i land nu! Önskar dig och din familj all lycka och gott. Nu kommer du kunna lyfta berg av den styrkan du kommer att finna efter detta. Tror att alla håller med mig härinne om det.
Tänker på dig med ett varmt hjärta. Som alltid GittanL//Må bäst
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Jag kan bara skriva skriva under