Medarbetare sökes till sajten
Nu är vi i behov av en medarbetre till här på sajten, då Starfall ej har tid med att fortsätta här på på grund av skolgång. Vi tackar Starfall för hennes hjälp härinne.
Du som känner att du har en massa tid och och brinner för rasen kan du vara den rätta för att bli Medarbetare. Men för er som är unga tänk först på eran tid med hundarna och skolarbete inte får bli lidande på något sätt.
Hör av er via pm till mig.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Hade varit jätteroligt, men tyvärr har jag så mycket annat (förutom skolan..) som tar nästan all min fritid. Men hoppas ni hittar nån :)

Måste fråga vad man gör som Medarbetare.
Jag har tid och självklart brinner jag för rasen men har det med massa html koder att göra så kan jag ju säga att jag är urkass på det.
Kan du berätta lite Medde? Jag är intresserad om jag förstår mig på det. :)
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
#2 Man behöver inte kunna en massa om HTML för att vara Medarbetare, man behöver inte de kunskaperna. Tro mig, jag kan inget om sånt men har klarat mig ändå =)
Hoppas någon ny Medarbetare kommer in snart! Det är jätteroligt och trevligt, men som sagt är det ändå ett ansvar och har man mycket i skolan och så har man inte riktigt tiden. Vissa kanske hinner med, men jag gör inte det därav jag överlät min plats åt någon annan. Det var riktigt jobbigt att ta detta beslut då jag trivts så bra… Men jag kommer ju fortsätta som vanlig medlem så klart =)