Snart 300 medlemmar!
I dag är vi 283 medlemmar på sajten. Helt enormt kul tycker jag. Vad tror ni kommer vi att hinna kliva över 300 medlemmar innan året är slut?
Mycket sällan det blir någon som brusar upp. Detta tycker jag är så härligt med er alla härinne. 283 medlmmar och stämning på sajten är på topp och alla trevliga och hjälpsamma med varandra. Vilka underbara medlemmar ni är.
Tack till er alla.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Vad roligt! :D SIF bara växer å växer! Absolut att vi kommer vara 300 medlemmar före årsskiftet :)
#1 Kul att du tror det. Hoppas :-)

Så skoj! Även om inte alla 283 medlemar är aktiva så är det väldigt kul. :)
Jag tror att vi kommer vara 300+ i slutet av December.
För när startade Sif?
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Kul :) jag tror vi blir 300 i november ^^
Måste säga att det inte märks:O ? Tkr inte man ser så många nya 'ansikten', så visa er alla ni nya :)
Mvh Ellenfyrkant
#3 Mycket intresannt, ska kolla detta!
Jag har just gått med som ny medlem i dagarna ska jag erkänna. Kunde inte låta bli helt enkelt 
Det finns så mycket härliga hundbilder att få ta del av härinne. 

#6 Kul, Välkommen!! :D
Mvh Ellenfyrkant
#6 Hjärtligt välkommen nera!

Ett steg närmare 300 tack vare dig Nera!
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
#8 Det har du rätt i, ett steg närmare till 300
Tack hörni
Javisst, vad gör man inte för att öka medlemsantalet på en så oerhört trevlig och fin hundsajt!
Medde är jag ju tjenis med redan, men konstigt nog så är det först nu som jag kommit mig för att kika in här på denna sajt. ( Ja ja, bättre sent än aldrig ) Och det ångrar jag inte en sekund. Blev fast på en gång, även fast jag inte är hundägare själv, men de härliga hundarna ligger mig varmt om hjärtat ändå .
Sitter nu och dreglar över alla fina hundkort som finns härinne. 
Du är så hjärtligt välkommen nera. 

#11 Kul att du trivs, stämningen brukar aldrig vara problem här, vi är som en liten familj här på sheltie iFokus :)
Mvh Ellenfyrkant
#11 Kul att du trivs nera! Glad att ha dig här.
#12/13 Tack för att ni är så snälla med alla nya som kommer in på sajten detta är guld värt!
# 12 # 13 # 14 Tackar allihopa