Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 433 ggr
Gittan
0

God dag 8 september

God dag på er. Har precis vaknat. Vaknade först vid ett-tiden i natt och kunde inte somna om. Jobbade med mina foton i stället.  Släppte i väg barnen i morse. Därefter vaknade jag för en stund sedan. Tur man har ledigt i dag. Ta nu hand om er.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

medde
0

God dag.

Sitter hemma och väntar på att hämta tösa i skolan. Varit ute med Mickey på en härlig promenad. Sitter och tittar på han och klippmaskinen….. Det blir nog att frisera killen i dag, ser ut som en liten pälsboll just nu.  Jisses vad snabbt det växer på han. Framför allt det växer precis överallt på hans lilla kropp tycker jag.

Ha jätte fin dag alla! Vi ses här inne under dag/kvällen.

#0 Må bäst:-)

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

KajsaM
0

God eftermiddag!

Idag är jag hemma och är sjuk. Har haft feber, är jätteförkyld, hosta m.m Hade igentligen både skola och fotbollsmatch men de var bara och glömma de! För övrigt är vädret riktigt toppen, lite kallt. Dock är jag ingen höstmänniska så ser framimot vintern :)

Ha en bra dag!

BrightGloria
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#2 Å, stackars dig! Krya på dig på bästa sätt!

Jag kom nästan precis hem från skolan och tog med hundarna på en "utankoppel" promenad. Vi gick bort till en lite större gräsäng och kastade och jagade boll med varandra. Det är så himla roligt att Stintan har börjat bli så pigg och leksugen igen.
Ett tag var hon nere i en depp period, precis som jag och då såg hon sååå gammal ut, bara låg som en matta i huset. Men nu är hon unghund igen! Det är så härligt att se! Tack så himla mycket för att du kom in i familjen Zelda, du anar inte hur mycket mitt och Stintans liv har vänt på grund av dig!
Älskar dig!!

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

KajsaM
0

#3 Taack :-) Vad roligt att hon mår bra igen! Dom är ju för söta :)

nera
0

Godkväller alla!

# 3 Vilken härlig bild! Ser ut som den ena håller på att bli uppäten. Foten i munnen 

Här är det regnigt och grått idag. Men inte allt för kallt, ännu.

Ha en fortsatt trevlig måndagskväll.

# 2 Krya på dig! Inget kul att vara fökyld heller.

// Carina

Ressu
0

God kväll allesammans!

Det har varit full rulle på bygget nu i flera dagar, och nu är jag på jobb igen. Ibland får jag lite dåligt samvete då jag inte hinner träna mina hundar så mycket jag skulle vilja. Igårkväll hade dock hundarna en väldigt rolig kväll. Vi var några timmar nere vid sommarstugan och hundarna lekte med svärföräldrarnas finska stövare.

Hoppas ni har en bra fortsättning på kvällen =)

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

KajsaM
0

#5 Tackar Glad