Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 755 ggr
Niini
0

Goddag 10/9-08

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Goda´ goda´

Här är allt solskensglatt (inklusive vädret). Fick veta imorse att jag vunnit en fototävling (212 bidrag), 135€ rikare :) Har ett paket som ska hämtas på posten (vet inte vad det är, men säkert en trevlig överraskning). Skolan bestod endast av två timmar idag, ikväll kommer det äntligen något sebart på tv (svårt att hitta när man endast har fyra kanaler). Nu ska vi träna lite kontakt Turbo och jag, sen kommer sambon hem och då blir det matlagning och sedan kvällsmys:)

Ha en bra dag alla!

Här är vinnarbidraget i tävlingen

Gittan
0

Grattis till vinsten. Här  är det mulet och ingen sol syns till. Man får själv vara ett litet solsken.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

BrightGloria
0

Åh grattis Niini!! Vad roligt för dig!

Själv har jag precis kommit hem efter att ha varit och köpt foder till hundarna, så nu kan de glatt smaska vidare på deras något enformiga foder.

Själv ska vi snart till vårat förra hus, antagligen. Ska hälsa på de som köpte det och eventuellt fika lite. Får se om Stintan och Zelda får hälsa på deras små terrier. :)
Sen blir det läxläsning! Obestämd

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

KajsaM
0

Grattis #0! :)

Själv var jag så pass pigg att jag gick till skolan idag. Hade matte, so, idrott, tyska och so igen :) Idrotten var hemskt jobbigt, orgentering. Inte kul när man är sjuk ska jag säga ;p Kom hem vid 14 och sen har jag gjort lite läxor och släppt ut kaninen i hagen. Nu vänter jag bara på mat innan jag ska ner till bruks när vi håller anmälningskväll :) Vädret är för överigt toppen idag med!

Ha de bra!

nera
0

# 0 Stort grattis till vinsten Glad Jättehärlig bild.

Ellenfyrkant
0

Grattis till vinsten :D

Mvh Ellenfyrkant

Ressu
0

#0 Grattis. Såg det på Vasabladets nättidning =).

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus