God morgon 11 september 2008
God morgon allesammans!
Kikar in fram och tillbaka före jag beger mej ut och hjälper till på bygget. Inatt har det varit på minus här hos oss… *brr*. Tycker gott det kunde vänta ännu en tid med att börja frysa.
Hoppas ni har en bra dag och så ses vi ikväll 
(bifogar en bild av bygget som nästan börjar se färdigt ut på utsidan
)
God morgon
Jisses har du redan fått minus under natten. Det har vi inte ännu fått, men det tar väl inte för länge innan det kommer även in över sthlm. Vad fint det börjar att bli hos dig.
Jag ska nu strax iväg med min tös till tandläkaren. Så vi ses under kvällen. Ha en fin dag alla!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Goddagens från Dalarna!
Här har vi inte haft frost ännu, men kyligt har det varit. Jag har rivit ner alla gardiner och putsat lite fönster. Måste passa på medans det är skapligt uppehåll. Hade alldles för mycket fluglortar på dem, så man såg inte ut knappt
# 0 Lycka till med bygget,
# 1 Hoppas tandisbesöket gick bra för tösen din medde.
Ha en fortsatt fin torsdag. 
God middag. Här skiner solen och snart kommer barnen hem. Ska förbereda deras älsklingsmat - tunnpannkaka.. På djurfronten är det lungt. Den nya hästen här verkar trivas med tillvaron. Ägaren här hos den i princip hela dagarna. Min systers Cornish börjar tyvärr att gå ned i vikt och dricker ganska mycket. Vår veterinär menar att njurana börjar ta slut. Åldern tar ut sin rätt. Nu går hon på speciellt foder den tid hon har kvar. Hoppas syrran har möjlighet och råd att komma hem innan det är dags. Ha nu en bra eftermiddag alla
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Lycka till med allt alla som skrivit!
Skickar massa stärkande kramar till Cornish GittanL!
Själv har man varit hemma på sjukbädden idag. Magont, hudvudverk, frysningar och trötthet. Jättejobbigt, men jag går till skolan i morgon såklart, jag mår mycket bättre nu.
Får se om vi kan göra lite hjärnaktivering med voffsarna sedan. Då jag inte orkar gå promenad idag.
Ha det bäst alla!
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
Godag! Idag är det full rulle, kom nyss hem från skolan och om ca 1h bär det av mot Wasalandia där vi ska förbereda för årets gulisintagning (man välkomnar nya studerande med att leka lite med dem. Sänder ut på olika uppdrag de ska utföra parvis - givetvis fastbundna med varann i benen - och andra roligheter. Till sist svär man "eden" på torget där de lovar att vara studentkåren trogen och bli en bra sjukskötare/barnmorska eller vad de nu studerar till). Så att, fullt upp här :D J och Turbo ska väl komma och kolla in matte i arbete också nån gång under dagen ;)

Hejsan! Här är det också minus om nätterna *huvva* Kom hem från skolan 1h sen, har varit och cyklat till routevare, jobbigt värre! Nu ska jag hoppa i duchen för idag fyller min gammel morfar 90 år, så vi ska på kalas :)

God eftermiddag, jag har gansdka nyss kommit hem från skolan, tog skolkort idag, blev rätt bra faktisikt ^^
Ser bra ut Ressu :D Lycka till
Mvh Ellenfyrkant