Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 470 ggr
BrightGloria
0

God morgon 14 september

God morgon!

Här sitter jag i morgon rocken och fryser. Hoppar runt lite på olika sidor och tittar på det senaste. Uppdaterar min hemsida lite och läser dessa trevliga inlägg på iFokus.

Ska snart gå ut med hundarna, bara solen tittar fram lite.

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

KajsaM
0

God dag!

Idag händer de väl inte så mycke förutom att jag har fotbollsmatch mot piteå i eftermiddag! Sen ska jag väl försöka plugga lite också :)

Ha en bra söndag!

Niini
0

Goddag, är på superhumör idag! Ännu en av mina bilder har blivit publicerade i tidningen idag + en kort story, denna gång handlade det om att vi varit till Disneyland så jag berättade lite hur det var där. Om nån timme blir det lydnadsträning för Turbo igen :) Och imorgon kl.13 ska vi till tandläkaren :/ Hans övre hörntänder vill bara inte lossna så blir antagligen att dra ut dem..

BrightGloria
0

#2 Stackars Turbo! Dra ut tänder är läskigt. Hoppas att han tar det fint, bättre än jag vill säga.

//BrightGloria
- Hemsida

medde
0

God dag.

#2 Mickey har en tand som inte vill riktigt vara med på rätt sätt i munnen. Hmm,, Det kanske blir tandläkaren även för han.

I dag ska jag och dotter på fotboll, hon har fått biljeter från fotbollskolan. Alla från skolan ska in på planen och gå ärevarv och sedan till Hammarby klacken och göra vågen tillsamanns med dom. Ni må tro tösa är spännt och tycker dagen ska bli toppen. Matchen är mellan Hammarby -Kalmar. vilket lag ska man heja på? 

Ha en jättefin dag alla!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Ressu
0

God kväll allesammans!

Igår var vi å kolla valparna igen. Vad dom växer Skrattande. Poitsu är nu kastrerad och mera går att läsa på bloggen Flört

#2 Har oxå hamnat att dra ut hörntänderna på Poitsu och det gick hur bra som helst. Men var beredd på att om Turbo blir sövd att han kommer att vara groggy resten av dagen.

Ha en superfin kväll allesammans!

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

Ronja06
0

#0: Är det inte den 14:e September idag Flört

Själv är jag hemma och är riktigt förkyld… Kommer tyvärr behöva stanna hemma från skolan imorgon. Viggo växer så det knakar… Han har tappat alla tänder nu, förutom de fyra stora hörntänderna.

Ha en fortsatt trevlig kväll…

Mvh Emelie Förlägen

BrightGloria
0

#6 Haha! Ja, det var det visst. Tittade lite fel. ;)

//BrightGloria
- Hemsida