Likheter
Ordspråket säger ju "sådan herre, sådan hund", så nu tänkte jag att ni ska skriva vilka likheter det är mellan dig och din hund! Insida som utsida. 

Kul inlägg, är själv väldigt intresserad av det. :)
**Zelda och jag:
**
#Hon är lite reserverad mot hundar, jag är lite reserverad mot människor.
#Jag är glupsk, Zelda är glupsk
Stintan och jag:
# Magen är ungefär lite lika. ;)
# Älskar skogen.
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
Både Turbo och jag är otroligt envisa, sen också när vi äter. När jag är mätt så är jag mätt, likaså med T :)
Både Ronja och jag är väldigt sammarbetsvilliga ocb lekfulla. Vi gillar att tävla och göra vårat bästa. Vi är även väldigt lättlärda, både hon och jag. Vi älskar glass. Om man jämför mitt hår och hennes päls är det tjockt och långt. Båda har något fel i munnen, hon saknar en tand och jag har överbett.
Och självklart, båda älskar att bli ompysslade och göra sig fin!
Kommer säkert komma på mer saker, och får då fylla på mer. :)
Min mamma går ofta och säjer att jag och Ronja är så lika. Ska försöka sammanfatta det så kort som möjligt. :)
Ronja och jag:
Vi två har väldigt lika personligheter. Vi är båda lite försiktiga av oss, men väldigt nyfikna. Vi är båda väldigt sammarbetsvilliga, och lättlärda. Vi är även båda två rätt så lata då och då. x) Ronja ligger gärna och drar sig fram till kl. 09.00-10.00, och jag ligger gärna och drar mig i någon timme efter jag har vaknat.
Viggo och jag:
Eftersom Ronja och Viggo är två helt olika hundar (både personlighet och utseénde) så finner jag inte så mycket likheter mellan Viggo och mig. Eller joo… Det är många som säjer att vi passar tillsammans. :) Att jag är lik Viggo utseéndemässigt, eller kanske tvärt om? ^^ Jag kan inte alltid hålla med om detta.
Mvh Emelie 

Lussi och Jag:
Gillar fart och fläkt, är snabb med att lära sig saker. Vill vara i centrum, och högljudd. Vi är lata och sover gärna till 11 tiden, tillsammans under täcket, med huvudet på varsien kudde. Vi är reserverade mot nya folk.
Zeke och Jag:
Lugn oftast, älskar att visa upp oss, och har tyvärr inte så mycket att skryta om när det gäller smarthet